Παναγιώτη τα ίδια πράγματα ακριβώς ψάχνω και γω ;D
Ειδικά για την καμπυλότητα του καπακιού ο αμερικάνος οργανοποιός Ο'Bien κάπου λέει ότι όσο μεγαλύτερη καμπυλότητα έχουμε στο καπάκι, τόσο πρίμο βγαίνει το όργανο. Αν το πούμε ανάποδα, τα περισσότερα μπάσα τα παίρνουμε με επίπεδο καπάκι.
Έτσι θα πρέπει να βρούμε μια ισορροπία μεταξύ της στιβαρότητας του οργάνου και της ομαλής συχνοτικής απόκρισής του. Ευλόγως θα ρωτήσει κάποιος: Και ποιό είναι το σημείο της ισορροπίας;
Εμ! Εδώ σε θέλω κυρ' Παναγιώτη μου, που παριστάνεις τον οργανοποιό, έστω τον ερασιτέχνη ;D
Τριαντάφυλλε το διακοσμητικό δεν έχει φιλέτο στη μέση, παρά μόνο στις δύο άκρες του. Υπάρχει μια άσπρη μολυβιά για να με βοηθήσει στην τήρηση της συμμετρίας.
Τώρα που το λές ίσως θα έπρεπε να το δω. Αλλά η φωτογραφία ίσως ξεγελάει. Κατά την άποψή μου εκείνο που κυριαρχεί είναι η διαδοχή των χρωμάτων.
Παναγιώτη ο έλατος απο που είναι?
Παναγιώτη ο έλατος απο που είναι?
Ερυθρελάτη Καυκάσου. Είχα αγοράσει μερικά κομάτια από ένα Τούρκικο online shop, πριν μερικά χρόνια.
[url]http://www.octopus.com.tr/store/#[/url] ([url]http://www.octopus.com.tr/store/#[/url])
Ωραία καπάκια αλλά έχουν ένα ελαφρύ χρωματισμό κατά μήκος των νερών. Πάντως είναι το πρώτο όργανο που επιχειρώ με τα συγκεκριμένα καπάκια και έχω μια μικρή αγωνία για το αποτέλεσμα.
Ένας από τους λόγους που δεν έχω φτιάξει go-bar deck είναι ότι για να λειτουργήσει η συγκεκριμένη πατέντα, χρειάζεται να υπάρχει και ο αντίστοιχος κοίλος δίσκος πάνω στον οποίο θα κολληθούν τα καμάρια με την κατάλληλη καμπυλότητα. Τέτοιο δίσκο δεν έχω και μέχρι τώρα έχω βαρεθεί να τον φτιάξω (θέλει κάποια πατέντα πάνω στην οποία θα γλυστράει το ρούτερ για να σκάψει σωστά την καμπυλότητα και βέβαια αρκετή δουλειά).
Παλαιότερα κολλούσα τα καμπυλομένα καμάρια στον αέρα. Απλώς τα έσφιγγα πάνω στο καπάκι και αυτό θεωρητικά έπερνε το σχήμα τους. Όμως το μεγάλο πρόβλημα ήταν το βάρος των σφικτήρων που πολλές φορές επηρρέαζε την καμπυλότητα.
Αποφάσισα λοιπόν να χρησιμοποιήσω ως βάση, τον καμπυλομένο τάκο και να κολλήσω τα καμάρια ένα-ένα. Η διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα, αλλά τουλάχιστον απεδείχθει πιό ασφαλής. Βέβαια πάνω από το γυαλόχαρτο του τάκου έβαλα κάποιο μαλακό υλικό (το μπλε στη φωτογραφία) ώστε να μην πληγωθεί το καπάκι.
Αυτη η φωτο νομιζω μιλαει απο μονη της. Εξαιρετικη δουλεια!
ΦΙΛΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΣ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΦΑΜΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΔΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΦΙΧΤΗΡΑΚΙΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΔΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΦΙΧΤΗΡΑΚΙΑ
αυτο το θεμα με απασχολει και μενα και μετα απο ψαξιμο και λιγες ακαρπες προσπαθειες κατεληξα οτι μαλον θα αγορασω ετοιμους
δισκους
εχω βρει αυτουςhttp://shop.rall-online.net/epages/61511639.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61511639/Categories/171/163 ([url]http://shop.rall-online.net/epages/61511639.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61511639/Categories/171/163[/url])
σκευτηκα να παω και σε κανενα μαγαζι με cnc αλλα δεν το εχω ψαξει και πολυ ,αν και πιστευω πως θα κοστισει το ιδιο πανω κατω.
αν καποιος εχει βρει κατι καλυτερο η καποια λυση στο θεμα ,οποια βοηθεια θα ηταν χρησιμη.
το καπακι σε τι παχος ειναι?
Παναγιώτη άψογος!!!
Θα σε μαλώσω όμως γιατι δεν ρωτάς ;D
Δεν χρειάζεται να φτιάξεις τίποτε απο κάτω για να κολήσεις τα καμάρια με radious
Κανε ενα κοπο να δείς μια παλιότερη κατασκευή αυτή που είχα φέρει οταν είχαμε συναντηθεί
[url][http://www.noiz.gr/index.php?topic=191207.0/url]
Με το go bar απλά βάζεις απο κάτω απο το καπάκι ενα μαλακό πλαστικό καί με το καμάρι ήδη καμπυλωμένο παίρνεις τη κλίση.
Ο λόγος που και εγώ τα κόλησα ένα ένα ειναι οτι δεν έχω φτιάξει το go bar τοσο σταθερό και βάζοντας τα bars, βάζεις ένα πέφτει το άλλο ;D
Και πάλι μπράβο!
μην αρχισεις κιθαρες εσυ...θα κλεισει η gibson
Έχω αγοράσει πριν από 3-4 χρόνια. Δεν θυμάμαι το κόστος των μεταφορικών αλλά μάλλον δεν ήταν απαγορευτικό. Μπορείς να τους ρωτήσεις με ένα email και νομίζω ότι απαντάνε γρήγορα.Προς ενημέρωση πιθανών πελατών:
Παρόλο ότι τα καπάκια ήλθαν τελικά σώα και αβλαβή, αυτό που με είχε προβληματίσει ήταν ότι η συσκευασία τους ήταν απλώς το τύλιγμα μερικές φορές με διαφανή μεμβράνη. Αν θυμάμαι καλά δεν υπήρχε απέξω κάποιο προστατευτικό χαρτόνι ή κάποιο κιβώτιο.
Δάσκαλε!!!!!!
Επειδή και γώ μπορεί στο κανάλι να χρειαστεί σε μερικά σημεία να γίνει πιο φαρδύ χρησιμοποιώ το μικρομετρικό ρυθμιστή κοπής για δεξια αριστερά και το διευρύνω.
Θα μπορούσες να ρυθμίσεις το ξύλινο οδηγό σου 0,35 χιλ πιο περα και να το διευρύνεις σε δεύτερο χρόνο.
Επίσης το κανάλι των πλαινών συριτιών στο σκάφος για μένα ειναι δύο διαφορετικά κανάλια όσον αφορά το βάθος κοπής οπότε δεν κολάω τα δύο σετ συριτιών ταυτόχρονα αλλά κάθε σετ ξεχωριστά.
Ρε συ Τραντάφυλλε, αυτό που αναφέρω με τρείς λέξεις " χάραξα την ταστιέρα" περιέχει μέσα του ένα σωρό αποτυχίες, στραβοκοψιές, στοκαρίσματα και αγωνίες που όλοι νομίζω τις περνάμε. Δεν προλαβαίνω τις βλακίες που κάνω, αλλά δεν τις αναφέρω για να μη γεμίζω το φόρουμ με τα χάλια μου.
Σου συστήνω να κολήσεις πρώτα τα μέσα 5*0,6 και μετά το εξωτερικό, ίσως χρειαστεί καμμιά μικροδιόρθωση το κανάλι που θα μείνει δηλδ το εξωτερικό.
Μάλλον τελικά θα κάνω την αποκοτιά να τα κολλήσω όλα ταυτόχρονα κατευθείαν πάνω στην κιθάρα 8)
Εννοώ απλά τον οδηγό του ρούτερ που φαίνεται στην αριστερή πλευρά του ;)
Ειναι πολυ χρονοβορο δυστυχως και ηθελα να σε ρωτησω απο που πηρες κοπτικο 6mm γιατι τετοιο ειναι αυτο που χρειαζομαι για τα trussrods που χρησιμοποιω!
Το παλιό αυτό ρούτερ της black & decker έχει στον οδηγό του που δεν φαίνεται στη φωτο δύο μικρά παξιμαδάκια που ρυθμίζουν το μέσα έξω με πολύ καλή ακρίβεια.Εννοώ απλά τον οδηγό του ρούτερ που φαίνεται στην αριστερή πλευρά του ;)
Και μπορείς με αυτό να ρυθμίσεις 0,35 του χιλιοστού ; Είσαι φοβερός!!
συγχαρητηρια ΚαΠα κι απο εμενα , ειναι κουκλες οι ατιμες! εχεις κανει απλα φοβεροκαταπληκτικοδιαστημικη δουλεια!!!Ειχες πει παλιοτερα οτι κολλησες το καπακι γρηγορα κ δεν την ''ξαναπατας''...τι εννοουσες , εγινε τιποτε;;αν μεινει καιρο το σωμα ακολλητο απο το καπακι δηλαδη τι παθαινει;;να κανω και μια αλλη ερωτηση: το μανικι οπως ειδα αφου εκοψες το φαλτσο το κολλησες γυριζοντασ το αναποδα, αλλα απο την απο πανω μερια. εχω δει απο ολα τα βιβλια να το κολλανε απο κατω κ οχι απο πανω.αυτο γιατι;;
φιλικα - στελιος
Παναγιώτη στη μία και μοναδική φορά που έκοψα και γω τέτοια σύνδεση Μπράτσου σώματος το ρουτάρισα με το διαγώνιο κοπτικό σιγά σιγά, κάθε φορά κατέβαινα 3mm.
Εκεί ομως που έπαθα σοκ ειναι οτι ενώ είχε άριστη εφαρμογή είχε κοπεί 4-5 mm εκτός κέντρου στη θέση του καβαλάρη και δεν ερχόταν με τίποτα το κοίταγα κανα δυο μέρες ;D
Μετα αποφάσισα να το αφήσω έτσι και την επόμενη φορά να το κάνω χωρίς κολλημένη ταστιέρα για να κεντράρει σίγουρα.
Πολλά μπράβο και από μένα!!!Επαγγελματική δουλειά όχι αστεία...Έχω μια ερώτηση,στην φωλιά για το μπράτσο η σύνδεση φαίνεται να είναι αρκετά σφιχτή πως γίνεται εκεί πέρα να κάνεις ρυθμίσεις?Για το μέσα έξω οκ,αλλά αριστερά-δεξιά πόσο εύκολο είναι?Ή απλά εύχεσαι να μην χρειάζεται...? ;D
Παναγιώτη, τώρα είναι η σειρά μου να ζηλέψω ;D RESPECT !!!!!!!!!!!
ΕΓΩ ΑΡΧΙΖΩ ΠΛΕΞΙΜΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Eξαιρετική δουλειά και αναλυτική παρουσίαση!
Θέλω να ρωτήσω κ. Παναγιώτη γιατί θεωρείτε απαραίτητο αυτο το πηχάκι που σκεπάζει το truss road, εννοώ ποιά θα ηταν η πιθανή δυσμενής επίπτωση στην κατασκευή αν αυτο το πηχάκι το παραλείψουμε;
Δε μιλάμε για 335 μιλάμε για solid body(σκέτο ξύλο)
Νάσο εγώ πάλι ζηλεύω τις E335 ;)
Απορώ πώς ρουτάρισες κατευθείας με το διαγώνιο κοπτικό; Αφού η κοπή που μας χρειάζεται γίνεται με τα πλαϊνά μαχαίρια και όχι με το κάτω μέρος του κοπτικού. Αν κόβεις με το κάτω μέρος τότε η τελική κοπή θα είναι τελείως κάθετη. Γιαυτό κόβω πρώτα με το ίσιο μέχρι το επιθυμητό βάθος και μετά κόβω μόνο με τα πλάϊ του διαγώνιου κοπτικού.
Κωστα εγω ειχα αγορασει αυτο το σετ των τριων απο τον Ισπανο περιπου 10€
[url]http://www.madinter.com/tools-glues/by-use-of-tool/set-of-three-crown-cabinet-scrapers.html?[/url] ([url]http://www.madinter.com/tools-glues/by-use-of-tool/set-of-three-crown-cabinet-scrapers.html?[/url])
Παναγιωτη δεν μας ζαλιζεις καθολου, δεν χορταινω να βλεπω φωτογραφιες!
Και μια ερωτηση: Μεχρι τι κοκκωσης γυαλοχαρτο τη φτανεις για την εφαρμογη της γομαλακας; Χρειαζεται να ειναι καπως χοντρο για να εχει προσφυση ή δεν εχει σημασια;
Πολύ ωραία Παναγιώτη το καραβάκι στο καράολο όλα τα λεφτά!
Παναγιωτη δεν μας ζαλιζεις καθολου, δεν χορταινω να βλεπω φωτογραφιες!
Και μια ερωτηση: Μεχρι τι κοκκωσης γυαλοχαρτο τη φτανεις για την εφαρμογη της γομαλακας; Χρειαζεται να ειναι καπως χοντρο για να εχει προσφυση ή δεν εχει σημασια;
Γιάννη ανάλογα τη φάση που βρίσκεται το λουστράρισμα. Οι διαδικασίες και τα γυαλόχαρτα που κάνω εγώ (χωρίς να είμαι και ο πιό έμπειρος του κόσμου) είναι τα εξής:
Όταν τελειώνω κατασκευαστικά περνάω όλο το όργανο με γυαλόχαρτο Νο 220. Στη συνέχεια το καθαρίζω από τις σκόνες με white spirit (ο milburn ([url]http://www.milburnguitars.com/fpbannerframes.html[/url])μιλάει για νάφτα αλλά παρόλο το ψάξιμο δεν υπάρχει σαφής απάντηση τις ακριβώς εννοεί ??? ). Στην ουσία βρέχω ελαφρά ένα κομάτι χαρτί κουζίνας και περνάω όλο το όργανο. Με αυτό τον τρόπο φεύγουν οι σκόνες και αποκαλύπτονται οι μικροατέλειες και οι ανάγκες σε μικροστοκαρίσματα, μικροκτυπήματα κτλ. Αφού κάνω αυτές τις μικροεπεμβάσεις θα τρίψω με γυαλόχαρτο Νο320 και θα ξανακαθαρίσω το όργανο.
Αν είναι όλα ΟΚ ξεκινάω την εφαρμογή της γομαλάκας. Πρώτα 2-3 περάσματα με πανάκι για να πιάσει κάποιο πάχος. Μετά κάνω το γέμισμα των πόρων με σκόνη ελαφρόπετρας ή tripolis, τρίβοντας με τη μπάλα γεμάτη με σκέτο οινόπνευμα. Στη συνέχεια αρχίζω την μπάλα με γομαλάκα (80% οινόπνευμα, 20% γομαλάκα κατά βάρος). Είναι μια διαδικασία που μου αρέσει γιατί αρχίζει το όργανο να "λάμπει". Μετά από την αρχική επεξεργασία και ανάλογα με τα "ξένα σώματα" που έχουν κολλήσει εν τω μεταξύ πάνω στo λούστρο (ίνες από το πανί της μπάλας, σκόνη, ανωμαλίες από κολλήματα της μπάλας κτλ) περνάω ένα τρίψιμο (πάρα πολύ ελαφρύ με επικέντρωση στα σημεία που υπάρχει πρόβλημα) με υγρό γυαλόχαρτο ξεκινώντας από το Νο400. Όσο προχωράει η διαδικασία όπου έχω πρόβλημα το λύνω με Νο800. Όταν έχω περάσει αρκετά στάδια λουστραρίσματος και το λούστρο έχει αποκτήσει κάποιο πάχος περνάω όλο το όργανο με Νο1000 (πάντα με λιπαντικό υγρό είτε νερό, σαπουνόνερο ή και παραφινέλαιο). Μπορεί και με υψηλότερο νούμερο. Αλλά σε αυτή τη φάση το γυαλοχαρτάρισμα έχει το νόημα της επιπεδοποίησης του λούστρου που μπορεί σε κάποια σημεία να εχει μαζέψει λίγο παραπάνω υλικό.
Αυτά και ελπίζω να μην είπα πάρα πολλά και σε κούρασα.
Αυτά καί βοήθειά μας νέοι ήμαστε θά κάνουμε άλλα.
Αυτά καί βοήθειά μας νέοι ήμαστε θά κάνουμε άλλα.
Παληκαράκια είμαστε ακόμα Χρήστο μου! ;D ;D ;D ;D
Παναγιωτη μη μου το θυμιζεις!!! :-[
Περασα και εγω το μισομπουζουκο και με ταλαιπωρησε αφανταστα!
Οπου υπηρχε πορος το σκουρηνε το παντουκ και ταλαιπωρηθηκα και πολυ στο τριψιμο!!
Στο καραολο μου εκανε ζημια γιατι δεν μπορουσα να τριψω και πολυ λογω του οστρακου!!
Το μαρτυριο ηταν στην κολαντζα που εχει αποτομα σχεδια!!!
Τελως παντων το εχω φτιαξει τωρα αλλα θελει προσοχη!!
Εγω στο μανικο εκανα μονο τις κοντρες απο βεγγε!
ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΧΡΥΣΗ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ?
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ. ΛΟΙΠΟΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΣ ΜΟΝΟ
Το αποτελεσμα ειναι εκθαμβωτικο και προσωπικα μου αρεσε και η αποχρωση που πηρε το μαονι με το z-poxy!
Παναγιωτη εγω δεν θα γραψω αλλο ενα μυνημα για να δωσω τα συνχαρητηρια μου για την κατασκευη σου, δεν εχω αλλωστε και κανενα ανχος για το τελικο αποτελεσμα, ειμαι σιγουρος για αυτο! Θα ειναι αναλωγο της δουλειας που κανεις! τα συνχαρητηρια ειναι για τον διπλο η και τριπλο κοπο και χρονο που διεθεσες (σημερα που ο χρονος ειναι λιγοστος και πολυτιμος για ολους μας), οχι μονο να προχωρας την κατασκευη αλλα να κρατας και εικονες απο καθε βημα της και στην συνεχεια πολυ χρονο για να το παρουσιασεις εδω με καθε κατασκευαστικη λεπτομερια. Οχι μονο για να το δουμε εμεις αλλα να μεινει και για τους επομενους και να μαθουνε μεσα απο αυτο. Θα στο γραψω οπως το ειχα γραψει σε αλλη συζητηση εδω μεσα στον Κωστακη Ζ , σκεψου απλα μια μερα να σου ερθει ενα παιδι η ενας νεοτερος στις κατασκευες με μια κιθαρα στο χερι και να σου πει αυτο καταφερα να φτιαξω απο οσα εσυ μην γνωριζοντας το, με εμαθες! Ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα του, αυτο θα ειναι και το μπραβο για σενα, μεγαλυτερο απο οσα μπραβο και συνχαρητηρια μπορουν να γραψουν ολα τα μελη του φορουμ μαζι!
Αυτές οι παρουσιάσεις είναι κάτι σαν βιβλιογραφία, αν όχι καλύτερες. Και μόνο για την φράση "Η γνώση πρέπει να μεταδίδεται, αλλιώς δεν είναι γνώση" Παναγιώτη σου βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι.
Καλημέρα σας.Είμαι νέος στο site και θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά σας και τον τρόπο που την παρουσιάσατε. Είχα αγοράσει πριν από πολλά χρόνια μια ακουστική κιθάρα η οποία δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο (της πλάκας δηλαδή)και μια και το καπάκι είχε ανοίξει ξεκίνησα εδώ και λίγο καιρό την ανακατασκευή της ξεκολλώντας ένα ένα τα μέρη της περισσότερο για να δω τον τρόπο κατασκευής. Αν είναι εύκολα θα ήθελα να μου πείτε πιο πρέπει να είναι το πάχος της ταστιέρας και σε τι γωνία πρέπει να ενωθεί το μπράτσο με το σκάφος και πάχος του καβαλάρη.Σας ευχαριστώ.
Ένας από τους λόγους που δεν έχω φτιάξει go-bar deck είναι ότι για να λειτουργήσει η συγκεκριμένη πατέντα, χρειάζεται να υπάρχει και ο αντίστοιχος κοίλος δίσκος πάνω στον οποίο θα κολληθούν τα καμάρια με την κατάλληλη καμπυλότητα. Τέτοιο δίσκο δεν έχω και μέχρι τώρα έχω βαρεθεί να τον φτιάξω (θέλει κάποια πατέντα πάνω στην οποία θα γλυστράει το ρούτερ για να σκάψει σωστά την καμπυλότητα και βέβαια αρκετή δουλειά).Εχω μια ιδέα, δεν ξέρω εάν ξανά ανακαλύπτω την Αμερική!
Και μερικές εσωτερικού χώρου! ;)Παναγιώτη δεν βάζεις ετικέτες στα όργανά σου;
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
Είναι αλήθεια ότι πέρασα μια μακρά περίοδο αναζητήσεων και ασχολιών σε άλλους χώρους ενδιαφέροντος, αλλά η οργανοποιία δεν μπορούσε να περιμένει άλλο.
Ετσι ειναι Κ.Παναγιωτη! παντα στον "σωστο" τον δρομο...
κουκλα ειναι... και οπως καταλαβα θα την χαζεψουμε και απο κοντα! (παρα πολυ ωραιο και το "V" στο κεφαλι...η ταστιερα καλυτερα ινδικος, παρα οπως στην κλασικη, αυτος ο εβενος... στα πλαϊνα της κιθαρας οπως φαινονται στην φωτο, [ξυλο ή ταινια] τι ειναι, και αν ειναι ταινια για ποιον λογο;)
Κούκλα με πολύ ωραίο καβαλάρη!
Τα διακοσμητικά πάνω του θα κρύψουν καμιά βίδα?
Επιτέλους τέλειωσαν τα "ξυλουργικά" και η κιθάρα είναι έτοιμη για να δεχτεί το λούστρο. Έχει τριφτεί μέχρι γυαλόχαρτο 320.
[ You are not allowed to view attachments ]
Στη φωτογραφία μόλις έχω περάσει το καπάκι με υγρό πανάκι για να σηκώσει ίνες.
[ You are not allowed to view attachments ]
Ο καβαλάρης είναι απλά ακουμπισμένος πάνω στο καπάκι. Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω καβαλάρη για κιθάρα από το μηδέν. Στις προηγούμενες κιθάρες είχα χρησιμοποιήσει έτοιμους καβαλάρηδες τους οποίους τους είχα τροποποιήσει λίγο. Το συγκεκριμένο σχήμα υπήρχε στο σχέδιο της κιθάρας αλλά εγώ το κόντηνα λίγο γιατί το προτεινόμενο μου φάνηκε πολύ μακρύ.
Στο επόμενο στάδιο το υπόστρωμα-γέμισμα πόρων θα γίνει με Z-Poxy δεδομένου ότι έχω δύο συσκευασίες και δεν θα ήθελα να τις πετάξω. Είναι το δεύτερο όργανο που θα χρησιμοποιήσω Z-poxy. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου υλικού δίνει στον παλλίσανδρο ένα όμορφο πολύ σκούρο χρώμα. Αλλά θέλει πολύ μικρή ποσότητα και καλό άπλωμα με πλαστική σπάτουλα προκειμένου να μην χρειαστεί πολύ δουλειά στο τρίψιμο.
Το τελικό λούστρο θα γίνει όπως πάντα με γομαλάκα.
(κι αυτή) κούκλα.... (το χαρέμι μεγαλώνει).... μπράβο Παναγιώτη!Μάνο μου έδωσες ιδέα. Να τις βάλω στη σειρά να τις φωτογραφίσω όλες μαζί. ;D
ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΟΠΑΡ ΡΕ ΠΑΝΑΓΩΤΗ............ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.Κώστα και εγώ αυτό σκέφτηκα μόλις το κόλλησα. :-*
ΣΑ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΡΑΚΑΚΙ ΤΗΣ.
Παναγιώτη ειναι κούκλες, θελω να τις δω απο κοντά ;D
το μονο που λιιιιγο δεν μ'αρεσει ειναι τοζεβρε το πλαστικο,τις κανει να φαινονται νομιζω πολυ "μοντερνες",αλλα αυτα ειναι γουστα ανευ ουσιας!!
με βλεπω παλι στην εκθεση να μη μιλαω σε κανενα.... με μια κιθαρα στο χερι θα είμαι και θα παιζω με το ζαρκαδα και τους υπολοιπους...ανασα δεν θα παρεις
κανονιστε να παιξουμε ρε... σας φοβάμαι φετος λογω χωρου....
μπραβο και παλι.
με βλεπω παλι στην εκθεση να μη μιλαω σε κανενα.... με μια κιθαρα στο χερι θα είμαι και θα παιζω με το ζαρκαδα και τους υπολοιπους...
κανονιστε να παιξουμε ρε... σας φοβάμαι φετος λογω χωρου....
μπραβο και παλι.
Τελικά σήμερα το πρωϊ "βγήκε από το φούρνο" το σκάφος.
[ You are not allowed to view attachments ]
Με ανακούφιση όλα είχαν πάει καλά και άρχισε να μοιάζει με κιθάρα.
[ You are not allowed to view attachments ]
Τις τελευταίες ημέρες είχε πέσει πολύ δουλειά για να φτάσει το όργανο σε αυτό το σημείο. Δεδομένου ότι θα λείψω για μερικές ημέρες, δεν ήθελα να αφήσω το καπάκι χωρίς να έχει κολληθεί (την έχω πατήσει στο παρελθόν).
οπως και να εχει ομως πρεπει να προσεξεις το μετρημα γιατι αλλαζει κατα περιπτωση η κλιμακα του οργανου. στις πόσες μοιρες το εχεις υπολογίσει;