Παράλληλα γίνονται και διάφορες άλλες εργασίες.
Μια απο αυτές είναι η κόλληση των εσωτερικών ξύλων του ντουλαπιού. Τελικα αποφασίστηκε να ανοιγουν δύο πορτάκια, ένα αριστερα και ένα δεξιά για να υπάρχει εύκολη πρόσβαση στη μηχανή. Το κενό μεταξύ των δύο ξύλων υπολογίστηκε στα 6 χιλιοστά για να μπορούν να ανοίγουν χωρις να βρίσκει το ένα ξύλο στο άλλο. Όλες οι κολλήσεις έγιναν όπως είναι το ντουλάπι πιασμένο για να μην χάσω τις καμπύλες
Στροφή 180 μοιρών....
Ηλεκτρολογικές εργασίες και λοιπές καλωδιώσεις
Τα καλώδια που θα χρησιμοποιηθούν είναι επικασσιτερωμένα, ειδικά για χρήση σε θαλάσσιο περιβάλλον.
Για να υπολογιστούν οι διαδρομές και τα μήκη των καλωδίων, τοποθέτησα την εξωλέμβια πάνω στο σκάφος
Ο υπολογισμός της διατομης των καλωδίων γίνεται με βάση τη μέγιστη αποδεκτή πτώση τάσης, η οποία δεν πρέπει να ξεπερνά το 3-4%.
Για μεγαλύτερη ασφάλεια όρισα στο excel την μέγιστη αποδεκτή τάση στο 2%.
Η πτώση τάσης για DC γραμμή (συνεχές ρεύμα) υπολογίζεται με βάση το τύπο:
ΔU=ρ*(L/S)*(P/V)<=2%, οπου ρ η ειδική αντίσταση του αγωγού, L το μήκος σε μ, W το φορτίο σε watt, S η διατομή του αγωγού σε mm2, V η τάση του αγωγού που στη περίπτωση μας είναι 12 volt.
Σύμφωνα με τον υπολογισμό όλα τα καλώδια μπορούν να έχουν διατομή 2,5 mm2. Ωστόσο, για τις δύο αντλίες αποφάσισα να βάλω καλώδια διατομής 4 mm2 και για το κεντρικό καλώδιο 6 mm2.