Πριν μερικές μέρες τελείωσα την επισκευή του τετράχορδου........το παρουσιάζω σήμερα γιατί ήθελα να δω την συμπεριφορά του!
Τα στάδια ήταν τα εξής:
Κολλήθηκε η πατούρα , και ενίσχυσα και το σημείο της κολάτζας γιατι λύγιζε και δεν το εμπιστευόμουν.
Σε μια προσπάθεια να επαναφέρω το καπάκι έβαλα καινούρια καμάρια και γλώσσα(ραφή) .......... πριν μπουν καμάρια και ραφή , έκανα ένα κάθετο κάψιμο στο καπάκι(4ο καμάρι) και όντως απο κοιλιά έγινε η επιθυμητή καμπούρα!Δεν ξέρω την διάρκεια ....
Στην φωτογραφία τα καμάρια δεν είναι πλήρως διαμορφωμένα έχουν 15χιλ ύψος , στη συνέχεια με δοκιμές τα κατέβασα στα 12χιλ.
Επειδή με όλες αυτές τις ενισχύσεις άλλαξε το περίγραμμα του σκάφους (αλλού περίσσευε το καπάκι κι αλλού περίσσευε το σκάφος), τα καμάρια μπήκαν με πίεση(κουμπωτά) στην πατούρα και έτσι κατάφερα και τα ταίριαξα αρκετα ικανοποιητικά!
Την "τεχνική" αυτή την έχει αναφέρει ο κ.Σπουρδαλάκης και την έχω δει κι απο άλλον οργανοποιό σε βιντεάκι στο youtube.
Αυτό τον τρόπο έχω εφαρμόσει και στο τρίχορδο που έχω παρουσιάσει.
http://www.luthier.gr/index.php?topic=3696.0 πριν κολληθεί το καπάκι και μετρώντας το ύψος του καβαλάρη , είδα ότι το ύψος του έβγαινε λιγότερο απο 10χιλ και θεώρησα "σωστό" να χαμηλώσω λίγο το χείλος του σκάφους , στην χορδιέρα πρώτα και μετά χαμήλωσα και το χείλος δεξιά -αριστερά ακολουθώντας την καμπύλη του καπακιού.Τώρα το ύψος του καβαλάρη είναι 11χιλ.
Πριν είχαν βάλει προσθήκη στην χορδιέρα γύρω στα τέσσερα χιλιοστά.
Το μάνικο ήταν άψογο, λεπτοκαμομένο πραγματικά το ζήλεψα, με το κούρδισμα ήρθε ακριβώς......κι έχει επικάλυψη με σελουλόιντ.
Να τονίσω και πάλι, ότι αυτό που μου έκανε πραγματικά εντύπωση στο συγκεκριμένο σκάφος , ήταν ότι το χείλος του ήταν απιστευτα ελαστικό!!
Και ο ήχος του
https://www.youtube.com/watch?v=ocJDmzjkKdQ............Θέλει ένα φρεσκάρισμα στην βαφή , αλλά ας το δει όμως πρώτα ο φίλος, αν του αρέσει το αποτέλεσμα φυσικά κι ότι αποφασίσει!!