Φίλε Στέργιε , μιά μεγάλη καλημέρα ἀπ' τήν πατρίδα !!!
Πάρα πολύ ὡραῖο τό σκάφος καί πολύ ὡραῖος ὁ συνδυασμός τῶν χρωμάτων του !!!
Μόνο μιά παρατήρηση : Τήν ἑπομένη φορά πού θά κατασκευάσης σκάφος , θά βάλης τόν τάκο μέ τά νερά του κάθετα πρός τόν κατά μῆκος ἄξονα τοῦ σκάφους , διότι , στό τωρινό σου σκάφος , ἄν κάποιες δυνάμεις ἐνδεχομένως ἀσκηθοῦν πάνω στόν τάκο ( ἄν ) , αὐτός μπορεῖ νά σχίση λόγω τοῦ ὅτι τά νερά του εἶναι παράλληλα πρός τόν ἄξονα πού προανέφερα . Μπορεῖς γιά τάκο , νά κολλᾶς 3 φέτες ξύλου καί νά παρεμβάλης καί κόντρα πλακέ 4 χιλ. ἀνάμεσά τους . Τά νερά τῶν 3 αὐτῶν φετῶν καί τά κόντρα πλακέ νά εἶναι κάθετα πρός τόν κατά μῆκος ἄξονα τοῦ σκάφους .
Στό σκάφος πού ἔκανες , γιά ἀσφάλεια , μπορεῖς νά ἐμφυτεύσης μέ ψαρόκολλα μιά φέτα σκληροῦ ξύλου στήν πρόσοψη τοῦ τάκου , στή μέση του περίπου ἤ λίγο πιό πίσω , πάχους 5 χιλ , μήκους λίγο μικρότερου ἀπό τό φάρδος τοῦ τάκου καί ἀναλόγου βάθους . Ἄν δεῖς τά ὄργανα πού κατασκευάζει ὁ φίλος Μάνος Τουρπάλης , σέ μιά κατασκευή του ἐφαρμόζει αὐτή τή μέθοδο , πού εἶναι δική του ἰδέα .