Μπράβο Γιώργο ωραία μελέτη. Πρακτικα κάθε ντουγα τοποθετείται εστω και λιγο στρεβλωμενη στο τέλος όταν δεν έχουμε απόλυτο ημικυκλιο του σκάφους όπως στο ουτι και αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιήσουμε 2 σημεία σύγκλεισης πίσω. Παρομοιο συμβαινει και σε σκαφη μπουζουκιων(κυρίως μαντολινων) με τετραγωνισμενη διατομη και μεγαλο βαθος ηχειου.Ακόμη και στρεβλωμενες ,το βασικό ειναι το σωστό πλανισμα για να έρθουν όλες σε καλή επαφή για συγκολληση. Πολυ σημαντικό και το θέμα με τις ορθές γωνίες που αναφέρεις. Δεν πρέπει να ξεφεύγει απο την ορθή γωνία. Αν κάποιες γωνίες πρέπει να γίνουν αμβλιες λόγω λάθος σχεδιασμού ή αν θες για να εχουμε ενα κεντρο χωρις στρεβλωση,τα πράγματα μπλέκονται ,δεν ειναι ακατόρθωτο ,απλά αυξάνεται ο δείκτης δυσκολίας της κατασκευής. Ποτε θα τα πούμε απο κοντά?