δοκιμες εχουν δειξει οτι οσο πιο ακαμπτη ειναι η στεφανη αυτη που δημιουργειται, τοσο καλυτερα ειναι τα αποτελεσματα διαρκειας του ηχου. (ακριβως αυτο που ειπε ο μανος)
και οσο πιο "μαλακο" το ξυλο, τοσο χειροτερα. δηλ μπαλσα π.χ. δεν κανει, αλλιως ολοι αυτο θα βαζαμε για μειωση του βαρους (την εχω πατησει-αν δεν την πατησεις δεν μαθαινεις...)
αν εχεις να βαλεις απο 2 ειδη ξυλου , ελατο και μαονι, καλυτερα να προτιμησεις το μαονι.
ολα αυτα σε σχεση με το πως θελεις να συμπεριφερεται το σκαφος σε σχεση με το καπακι:
αν θελεις να εχει "ενεργη" συμμετοχη το σκαφος σε συζευξη με το καπακι, (η αν δεν εχεις μαονι

), και το ελατο μια χαρα ειναι
αν θελεις το καπακι να ειναι το μονο υπευθυνο για την ενεργεια που διανεμεται σε αυτο δια μεσω του καβαλαρη απο τις χορδες (μην ξεχναμε οτι η ενεργεια αυτη αν θυμαμαι καλα, ειναι το 5%, το 95% χανεται...) και το σκαφος να επιτελει τον ρολο του ακουστικου φακου μονον, τοτε επιβαλλεται κατι σκληροτερο απο το ελατο.