να πω και γω μια θεωρια:
1) αν θελεις καλυτερη αποκριση στα μπασα, με καλυτερη διαρκεια αυτο που εδειξες.
2) - // - - // - πριμα, χαντακωνοντας τα μπασα, αναποδα ακριβως (να γινεται η συγκλιση στα μπασσα)
3) αν θελεις παραπανω στασιμα κυμματα σε μερικες νοτες που θα εχουν παραπανω ακουστοτητα, σε σχεση με αλλες που θα ειναι τζουφιες, κανετα ολα παραλληλα. (η αισθηση που θα αποκομιζει καποιος ειναι οτι η κιθαρα θα ακουγεται "στακαριστη", δηλ. με μεγαλη ατακα και λιγη διαρκεια
τωρα ο λογος που εχουν επικρατησει οι κιθαρες με το 3, να μας αρεσει αυτος ο ηχος και να τον επιθυμει καποιος-που ειτε ειναι σε ταβερνα και τα πινει, ειτε σε συναυλια, ειτε στο σπιτι, (και που θεωρητικα ειναι χειροτερος απο τον 1ο για παραδειγμα...) εχει να κανει με τις παλιες ηχογραφησεις και αυτα που εχουμε συνηθησει να ακουμε τοοοσα χρονια* (φταιει και το βινυλιο λιγουλακι...

) - και φυσικα με το ειδος της μουσικης - δηλαδη οταν θελουμε να παιζουμε συγχορδιες και να αλλαζουμε συχνα ακορντα με κανενα μικροπερασματακι, και να συνοδευουμε το μπουζουκι, δεν επιζητουμε την διαρκεια παρα την ατακα...
και δεν θα ηταν ωραιο να παρεις μια κιθαρα χαουζερ να το κανεις αυτο, γιατι ναι μεν ειναι σουπερντουπερ οργανο, αλλα θα αποκομισεις μια αισθηση "πλαδαρου" "βαριου" "δυσκινητου" κλπ.
ουτε να παρεις μια τετοια κιθαρα που φτιαχνεις και να παιξεις μπαχ, γιατι θα αισθανθεις οτι το οργανο ειναι "τζουφιο" "κουφιο" "αδειο" κλπ.
και ολα αυτα ερχονται με την συνεχη εκπαιδευση του αυτιου μας απο την μερα που γεννηθηκαμε, στα διαφορα ειδη μουσικης που ακουμε
* εχω συνηθισει να ακουω καποιες παλαιες ηχογραφησεις (π.χ.
https://www.youtube.com/watch?v=zg80UhQY-iw) που τα πραγματα ηταν και ολιγον...ξεκουρδιστα, παρα τις τοσες συγχρονες ηχογραφησεις με τα σουπερ οργανα και σουπερ κουρδισματα