μπράβο Ιωσήφ!
αλλά... (παντού υπάρχει ένα ...αλλά), υπάρχει ένα πρόβλημα, στο οποίο θα καταλήξω αφού γράψω για τα μεγέθη:
κάποιες διαστάσεις δίνονται στο σχέδιο, αν προσέξεις αριστερά στις καμπύλες πάνω / κατω καμπάνας και της μέσης υπάρχει ένα βελάκι αριστερά / δεξιά και ένας αριθμός, πιστεύω η διάσταση σε χιλιοστά. Η πάνω νομίζω ότι γράφει 250, αλλά η κάτω γράφει σίγουρα 300 και η μέση 170. Με βάση τις δύο τελευταίες η πάνω βγαίνει 230 (κι όχι 250, κάπως μοιάζουν το 3 με το 5, ίσως να είναι κακή εκτύπωση). Επίσης γράφει και την διάμετρο της τρύπας (80) που ταιριάζει με τις 300 και 170, οπότε υποθέτω ότι οι σωστές είναι 230-170-300 και η τρύπα 80 (με bold αυτές που χρησιμοποίησα για βάση). Με αυτές τις διαστάσεις, το μήκος του σκάφους βγαίνει 450, που είναι πιο λογικό για τέτοιο όργανο. Μήκος 50 εκ. είναι σύνηθες σε σκάφος κλασικής ή σύγχρονης ακουστικής, τα κιθαρόνια είναι πιο μικρά (γι αυτόν τον λόγο ξεκίνησα το ψάξιμο, έβαλα την εικόνα στο AutoCad και την έφερα σε κλίμακα σύμφωνα με τις παραπάνω διαστάσεις).
[ Invalid Attachment ]
Το πρόβλημα που βγαίνει είναι η θέση του καβαλάρη. Ακριβώς όπως και στην τελευταία σου εικόνα - όπου έβαλες το σχέδιο πάνω στην φωτογραφία και οι καβαλάρηδες δεν ταυτίζονται. Με τις παραπάνω διαστάσεις, ακόμα και χωρίς διόρθωση (compensation - που άλλωστε δεν ξέρουμε αν είχε) η κλίμακα της κιθάρας θα έπρεπε να είναι 66 εκ., πράγμα μάλλον απίθανο για κιθαρόνι.
Υποθέτοντας ότι έχουμε ένωση στο 12ο τάστο και κλίμακα 63 εκ. (κανονικά μικρότερη θα έχει, αλλά για να είμαστε όσο πιο κοντά μπορούμε στο 66) η θέση του καβαλάρη πρέπει να είναι 12 χιλ πιο πάνω προς την ένωση (με κόκκινη διακεκομμένη στο σχεδιάκι). Με κλίμακα 64 ο καβαλάρης πλησιάζει περισσότερο στο σχέδιο (δηλ. θα είναι 8 χιλ. πιο πάνω κι όχι 12) και όσο αυξάνεις την κλίμακα τόσο κατεβαίνει, μέχρι να φτάσεις στο 66 όπου θα ταυτίζονται.
Οπότε διαλέγουμε και παίρνουμε, ή μεγαλύτερη κλίμακα ή άλλη θέση από αυτήν που δείχνει το σχέδιο (σ' αυτήν την περίπτωση αναλόγως θα πρέπει να αποφασίσουμε για τις θέσεις των καμαριών, παρεμπιπτόντως αν χρησιμοποιήσουμε τις παραπάνω διαστάσεις σκάφους 450*300 τα καμάρια από πάνω προς τα κάτω έχουν ύψη 13-13-15.5-12)
edit: το έψαξα λίγο ακόμα, υπάρχει και τρίτη επιλογή: κλίμακα 62 αλλά με ένωση στο 11ο, βγαίνει ...ταμάμ (και με διόρθωση = compensation) αλλά βέβαια δεν συνηθίζεται ένωση στο 11ο