Ανοιγμα της τρυπας απο το tailpiece στο cavity των ηλεκτρονικων για να περασει η γειωση.

Και κολλημα του μπρατσου

Αφου περαστηκαν κλειδια, γεφυρα και χορδες ο προσωπικος μου δοκιμαστης κανει το πρωτο τεστ

Του ανεθεσα να την λειωσει για 2 μερες και να δωσει αναφορα. Ευτυχως πηρα την εγκριση


Στη συνεχεια αφαιρεσα ολο το hardware καθως και τα bushings (πως λεγονται ρε παιδια αυτα στα Ελληνικα;) της γεφυρας και του tailpiece.
Μια μεθοδος για ευκολη αφαιρεση τους ειναι η εξης : Αφου βρουμε μια βιδα με σπειρωμα ομοιο με αυτο του bushing (στη δικη μου περιπτωση ηταν M8) τοποθετουμε ενα ραουλο απο τεφλον (χρησιμοποιουνται ως ανω οδηγοι σε συρομενες πορτες) απο πανω και βιδωνουμε σιγα-σιγα. Αυτο αναγκαζει το bushing να βγει εξω χωρις να προκληθει ζημια στο ξυλο.


Επειτα τριφτηκαν ολες οι επιφανειες προοδευτικα με γυαλοχαρτα απο P120 εως P400.

Πρωτου εφαρμοστει το stain (βαφη ανιλινης) καλυφτηκαν καποια σημεια με χαρτοταινια για να μην εχουμε κανενα ατυχημα!

Το πρωτο χερι εγινε με μαυρη βαφη

Η οποια αφου στεγνωσε αρχισε να τριβεται

Μεχρι να γινει ετσι

Μετα απο αρκετες δοκιμες σε σκραπ κατεληξα στο ακολουθο χρωμα το οποιο περαστηκε πανω απο το μαυρο


Ξερω, ειναι λιγο 80's το χρωμα αλλα τι κανουμε αυτα ειναι αδυναμιες

Σειρα εχει το φινιρισμα με Tru Oil, τα ηλεκτρονικα και η τελικη συναρμολογηση. Ελπιζω να μην ξεχασα κατι
