Ο υπολογισμός του ύψους του καβαλάρη που έγινε μετά την κόλληση μάνικου-σκάφους προβλέπει κατέβασμα των χειλέων του σκάφους κατά 3-4 χιλιοστά στην περιοχή του καβαλάρη, κατέβασμα που αυξάνεται προοδευτικά μέχρι τα 5-6 χιλιοστά στην περιοχή του τάκου της χορδιέρας.
Έχω δυο τρεις ερωτήσεις-αποριες βάσει των παραπάνω!
1.το ύψος του καβαλάρη υπολογίζεται νομίζω απ' τους περισσότερους στην ένωση στο θηλυκό μορσο, ...........γιατί 5-6 χιλ κατέβασμα στο χείλος στην χορδιερα ?δεν είναι πολύ!
Να υποθέσω δηλαδή ότι το θηλυκό μορσο είναι ίσιο, δεν έχει κλίση?
2. το καπάκι θα μπει με πίεση? Το λέω πάλι υποθετικά γιατί αν ακολουθούσε το χείλος του σκάφους την καμπύλη που δίνει το καπάκι θα συνέβαινε το αντίθετο απ' αυτό που περιγράφεις δηλαδή θα κατεβαζες ελάχιστα το χείλος του σκάφους στην χορδιερα και πιο πολύ στο σημείο του καβαλάρη !
3.στο προηγούμενο μπουζούκι αν θυμάμαι καλά, είχες βάλει προσθήκη στην χορδιερα για να μειώσεις την γωνία που σχηματίζει χορδιερα και καβαλάρης , να μειώσεις την πίεση των χορδών στο καπάκι!
Τι εξυπηρετεί λοιπόν το "παραπάνω" κατέβασμα στο χείλος του σκάφους στην χορδιερα βάζοντας ενδεχομένως προσθήκη αργότερα?
Όλα τα παραπάνω είναι απορίες, οι κατασκευές σου είναι πραγματικά έργα τέχνης, γνωρίζεις πόσο σε θαυμάζω!!
