στεργιο εχω ενστασεις με την μετρηση του... κινητου.
ολες μα ολες οι μετρησεις ειναι λαθος, (σε φορουμ που ασχολείται ειδικα με τον ηχο, εχει καταρριφθεί, απ ολους τους γνωστες).
εστω και μια μικρη μετατοπιση εχει αποτελεσμα την αλλαγη της ηχηροτητας, ετσι οπως την αντιλαμβανεται το αυτι και ενα (ευαισθητο κ πανακριβο) ντεσιμπελομετρο.
αυτο που εχεις να κανεις ειναι να δεις τα σπεκς, οταν σου λεει το αλλο (μεσαιας τιμης 200 ευρο...) οτι εχει αποκλιση 1.5 ντεσιμπελ, αυτο μεταφραζεται στη (+ -) μιση ενταση , απο την προηγουμενη που μετρησες! (καθε 3 ντιμπι ειναι διπλη ακουστοτητα) επισης μια αλλη δυσκολια ειναι η ακριβεια αποστασης, ενας ποντος να εφυγε απο τον καταγραφεα, πανε ολα περιπατο, εξου κ η δυσκολια σε ενα οργανο που παιζει καποιος να μετρηθει
(οταν νταλγαδιασει και κανει ενα δυνατο γραααανκ τις χορδες το πιο πιθανω ειναι να παει και πιο... πισω
)
στην περιοχη των μπασων που προειπες οτι... στρογυλεψανε δες με τον πινακα φλετσερ μανσον ποσα ντιμπι κατεβηκανε
[ Invalid Attachment ]
ετσι οπως καταλαβαινεις, για να εξαγεις σαφη συμπερασματα, πρεπει να κινηθεις στην ανωτατη κλιμακα, και οχι κινητο...
ενας αλλος (σχετικα φθηνος αν υπαρχει ο εξοπλισμος και πιο αξιοπιστος απο την εφαρμογη του κινητου) ο οποιος μπορει να μετρησει και σε ολο το φασμα (μην ξεχναμε οτι η ηχηροτητα μιας νοτας ειναι οι αρμονικες της, οι οποιες αναλογα με την προβολη τους στο φασμα δινουν και το τελικο ηχόχρωμα) ειναι η ηχογραφηση με καλο εξοπλισμο (ιδιος χωρος-ιδιος παιχτης-ιδιες χορδες-ιδιο μικροφωνο-ιδια υγρασια (δηλ καλυτερα την ...ιδια μερα) και μετα αναλυση σε φασματογραφο