Off topic:Μάνο ο Romanillos στο παραπάνω βίντεο λέει και κάτι που ίσως σε ενδιαφέρει. Ενώ την κοψιά στο μπράτσο για το πέρασμα των πλαϊνών παλαιότερα την έκανε σφηνοειδή (και χρησιμοποιούσε μια σφήνα για την στερέωση του κάθε πλαϊνού) τώρα την κάνει παράλληλη και χρησιμοποιεί δύο σφήνες σε κάθε πλευρά (λογικά σε αντίθετη κατευθυνση). Με τον τρόπο αυτό η ευθεία γκινισιά γίνεται εύκολα σε αντίθεση με τη σφηνοειδή που πρέπει να ταιριάξεις γωνίες κτλ.
ΥΓ Τα ελατήρια γράφονται βέβαια με ένα "λ" αλλά ...... με σύζυγο Σαλονικιά και δύο μήνες το καλοκαίρι στη Χαλκιδική .... κόλλησα στα "λλλλλλλλ"
Παράθεση από: steliosguitar στις Σεπτέμβριος 13, 2017, 07:10:13 πμκαι εγω κολλαω τα καμαρια αφου τα εχω διαμορφωσει, λιιιγο μεγαλυτερα στο υψος και μετα κανω την τελικη διαμορφωση αφαιρωντας υλικο (+ ελεγχος με ταπτιουνινγκ αλλα και βαρους) και φυσικα τις αποληξεις με το σκαρπελο. με λιγα λογια δεν μ αρεσει το ροκανι σε αυτη την φαση...Παρόλο ότι είναι λίγο off topic Στέλιο πλήιιιιζζζζζζ ελαμπορέϊτ!!! Για το tap tuning ότι μπορείς να περιγράψεις. Τι ψάχνεις, τι ακούς κτλ). Αλλά κυρίως για λέγε λίγα παραπάνω σε σχέση με το βάρος. Ξέρω από παληά ότι ο μάστοράς σου Κύριος Παύλος (πολλά χαιρετίσματα) το έψαχνε με τη μάζα (βάρος) των ξύλων. Όχι μόνο του καπακιού αλλά γενικότερα.
και εγω κολλαω τα καμαρια αφου τα εχω διαμορφωσει, λιιιγο μεγαλυτερα στο υψος και μετα κανω την τελικη διαμορφωση αφαιρωντας υλικο (+ ελεγχος με ταπτιουνινγκ αλλα και βαρους) και φυσικα τις αποληξεις με το σκαρπελο. με λιγα λογια δεν μ αρεσει το ροκανι σε αυτη την φαση...
Στέλιο ως μοδερεϊτόρος, κιθαροκατασκευαστής και κιθαρίστας δηλαδή μουσικός όπερ άνθρωπος τακτικός ( ) δεν το μεταφέρεις σε καινούργιο θρέντ να το έχουμε καθαρό για τους μελλοντικούς "ναυαγούς" των κατασκευών.