Χαίρετε σε όλους! Μετά,από μια συζήτηση που είχα με ένα μέλος από το φόρουμ μας για την σημαντικότερα τα καμάρια να είναι free run out ( πως λέγεται στα ελληνικα??) αποφάσισα να κάνω ένα πείραμα και να δω τι συμβαίνει τελικά.. θα παρουσιάσω τα δεδομένα και ο καθένας ας κρίνει πόσο σημαντικό είναι τλκ η όχι..
Έχω ένα καμαροξυλο πυκνότητας περίπου 360 kg/m³ το οποίο το αγόρασα από Έλληνα προμηθευτή και το run out ζει και βασιλεύει.. επίσης έχω και ένα δεύτερο με περίπου ίδια πυκνοτητα στο οποίο δεν υπάρχει run out..είναι άψογο το κομμάτι.. το χάλια κομμάτι αν και 30 πόντους προσπάθησα να το σκίσω και όλοσχιζοταν στο πλάι.. ενώ το άλλο ήταν 45 πόντους και σχιστηκε σε 2,πολύ όμορφα κομμάτια.. Στη συνέχεια διαμορφωσα δύο ίδια καμάρια διαστάσεων 5x5 χιλ και 20 πόντους μήκος.. τα ζυγίζω και έχουν βάρος 4,3 γρ το ελληνικό και 4,2γρ το free..λογικό μέχρι εδώ γτ έχουν παρομοια πυκνοτητα. Αφού έχω πιάσει με,σφικτηρα τα καμάρια και ενέχουν και τα δύο από 17 πόντους ακριβώς τοποθετώ στην άκρη τους ένα βάρος του 980 γτ για να δω την εκτροπη του καθένα. Τα δεδομένα είναι τα εξής. Το free run out εκτραπηκε σχεδόν ένα χιλ λιγότερο. Η μέτρηση έγινε με παχυμετρο και έγιναν πολλές μετρήσεις.. το σίγουρο είναι,ότι εκτραπηκε από 0,7 έως 1 χιλ..λιγότερο πάντα.. ίσως ακούγεται αμελητέο.. για μένα δεν είναι.. αν,σκεφτώ ότι αυτό διαδραματιζεται στο low bout που είναι το 90% του οργάνου και αν σκεφτώ ότι 7 καμάρια κρατάνε το καθένα από 0,7 χιλ περισσότερο και είναι και αμελητέα όντως ελαφρύτερ
ο.. το 0,1 γρ σε,κάθε καμάρι δεν λέει και πολλά.. ΙΣΩΣ να λέει περισσότερα σε 2 καπάκια που να είναι ίδιας πυκνότητας το ένα χάλια και το άλλο free,run out..θα το δούμε μελλοντικά.
Αυτό όμως που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν πόσο άλλαζε η ακαμψία σε ελάχιστες μεταβολές του βάρους στο ίδιο καμάρι.. εξηγούμε. Το free run out όταν ήταν στα 4,8 γρ δλδ 0,6 γρ βαρύτερο, μιλάμε για 2,ροκανιες ακόμα τότε η εκτροπη στο ίδιο βάρος ήταν 6 χιλ λιγότερο!!!διανοηστε πόση δύναμη έχασε,το καμάρι με μισό γραμμάριο από το ύψος του??πολλοι θα πουν οτι ανακαλυψα παλι τον τροχο αλλα ηθελα να το διαπιστωσω και να το μοιραστω..αυτά από μένα!