γιωργο καλη μελετη και αρχη στο νεο(α) σου εγχειρηματα
στη κλασικη κιθαρα μια σεϊβ ηλικια ειναι ~7, λιγο πανω λιγο κατω, δεν ειναι πιανο που μπορει καποιο παιδι να αρχισει σε αρκετα μικροτερη ηλικα.
αναλογα τον σωματοτυπο κινειται ο δασκαλος, με μια συνηθισμενη επιλογη τα τρια τεταρτα, που σε ενα η το πολυ δυο χρονια αλλαζει σε κανονικο οργανο.
(1/2 με τιποτε... τουλαχιστον στο τομεα της εκμαθησης, ειναι ομως οκ για να δωθει σαν παιχνιδι σε παιδι μικροτερης ηλικιας , π.χ. 2 εως 5~6)
υπαρχουν ομως κ παιδια που ξεκινανε με κανονικο οργανο.
ο ρολος του δασκαλου σε εκεινες τις ηλικιες ειναι να αγαπησουν τα παιδια τη μουσικη
εγω προτιμω να κανουν τα παιδια πρωτα προπαιδεια, και να τα αναλαμβανω 3+ δημοτικου
αυτο, σε συνδυασμο με το ρολο του γονεα (η κηδεμονα) να φροντιζει ωστε να υπαρχει στο σπιτικο παντα μουσικο χαλι, ολες τις ωρες της ημερας...
να γινει δηλαδη η μουσικη αναποσπαστο μερος της ζωης τους.
δηλαδης, εκτος της υποχρεωσης της ανατροφης να δινει και τα πρωτα στοιχεια της παιδειας, αλλα μεχρι εκει χωρις να μπλεκεται στα ποδια ολωνων των δασκαλων οταν αυτο μεγαλωσει.
αυτο εχει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο επιτυχιας στη μουσικη μορφωση ενος παιδιου, σημαντικο στοιχειο για την ολοκληρωση της προσωπικοτητας του, και το εχω διαπιστωσει οταν ακολουθουν τη συμβουλη μου (κυριως ατομα πολυ γνωστα στο δικο μου περιβαλλον οπου με εμπιστευονται σε αυτον τον τομεα)
κανω μαθηματα σε παιδια που τα στελνουν για "μαστ" κατασταση, χωρις να ακουνε μουσικη ουτε οι ιδιοι ουτε φυσικα και τα παιδια, αγωνα κανω να βαλουν εστω στη τηλεοραση καναλι ραδιοφωνικο, -η πλακα ειναι οτι μερικοι την αντιπαθουν κι ολας-
ολα αυτα τα γραφω για να τονισω οτι περισσοτερο αξια εχουν αυτα παρα το αν ενα οργανο ειναι ετσι η αλλιως.
αλλα επειδη ειμαστε κ λουθιερος,
θα εφτιαχνα ενα κανονικο για αργοτερα
ΑΝ του αρεσει του παιδιου η μουσικη , ειναι μικρο σε ηλικια η μικροκαμωμενο, κλπ κλπ να αγορασω ενα μικροτερων διαστασεων οργανο που ετσι και αλλιως ειναι για περιορισμενο χρονικο διαστημα.
μητσαρα, χορουγκελ ρε φιλε, που τηνε βρηκες, τι μου θυμισες χαχαχα!