τόφερε η κουβέντα και ανέβασα μια φωτογραφία απ' αυτή τη δουλειά σε άλλο θέμα.
Του αξίζει όμως και μια παρουσίαση μιας και το αποτέλεσμα βγήκε πολύ καλό: αυτό το μπουζούκι πλέον παίρνω μαζί μου όταν πάω να παίξω.
Πρόκειται για ολική ανακατασκευή στην οποία κράτησα μόνο το σκάφος από παλιό "τουριστικό" μπουζούκι. Η απο-Παρθενοποίηση του τίτλου αναφέρεται στον Παρθενώνα που είχε στην φιγούρα. Πλαστικό βέβαια, κακής ποιότητας (το υλικό, την εικόνα δεν την σχολιάζω).
το σκάφος όμως, ήταν αυτό που μου άρεσε εξαρχής. Πρώτον, είναι σκάφος τρίχορδου (38,5*26,5) που είχε την ατυχία να καταλήξει τετράχορδο. Δεν το λέω επειδή δεν μ' αρέσουν τα τετράχορδα, αλλά επειδή είναι τουλάχιστον "ατυχία" να χάσει τον προορισμό του ούτως ή άλλως. Δεύτερον, είχε κάποια στοιχεία καλής κατασκευής (π.χ. τελείωμα στην γραβάτα) που επιβεβαιώθηκαν αργότερα.
η πρώτη δουλειά λοιπόν ήταν να επαναφέρω το σκάφος, που είχε και κάποια ανοίγματα στις ντούγες. Ανεβάζοντας φωτογραφία εδώ στο φόρουμ, αναγνωρίστηκς το τρίτο ξύλο που δεν το έχω ξαναδεί ως "Γαλλική καστανιά", από τον metallikas αν θυμάμαι καλά. Τα άλλα είναι οξιά και μαόνι.
μετά βγήκε η φιγούρα. Καλά βγήκε, αλλά ψαχουλεύοντας τα καμάρια διαπίστωσα ότι το ένα ήταν ακριβώς κάτω από τον καβαλάρη κι έτσι ίσως εξηγείται ο πνιχτός ήχος που είχε (όταν το πήρα έβαλα χορδές κι έναν ψευτοκαβαλάρη να το ακούσω λίγο). Σε συνδυασμό με την μετακίνηση του μπράτσου (από τάκο) αποφάσισα να βγάλω το καπάκι και έτσι αφενός να επισκευάσω τον τάκο πιο εύκολα και αφετέρου να αλλάξω θέση ή να κουρδίσω ίσως καλύτερα το καμάρι του καβαλάρη.
βγάζοντάς το όμως, είχα κι άλλες εκπλήξεις. Λίγο οι κόλες, λίγο καμάρια χωρισμένα (και καρφωμένα με καρφίτσα που είχε μείνει μέσα), λίγο το υπερβολικά λεπτό καπάκι (σαν φύλλο ήτανε) κλπ. κλπ. αποφάσισα ν' αλλάξω και καπάκι.
φωτογραφίες από τα καμάρια - πρώτη φορά είδα τέτοια διάταξη και διαμόρφωση σε μπουζούκι.
και ο τάκος
αφού βγήκαν όλα αυτά, ασχολήθηκα με τις ξεκολλημένες ντούγες
[ Invalid Attachment ]