Λίγο φλύαρος ο τίτλος όταν θέλει να τα πεί όλα μαζί.
Συμπαθάτε με αλλά όταν εντυπωσιάζομαι , "αναμασάω" τη σκέψη , κάπως σαν τα μηρυκαστικά ... Να γίνω σαφής και σύντομος
Εντυπωσιάστηκα πολύ (και) από αυτό το ( πρώτο ! ) μπουζούκι του Μάνου
[ Invalid Attachment ]
το οποίο περιγράφεται εδώ
http://www.luthier.gr/index.php?topic=1840.0 και φθάνοντας στην απάντηση Νο 10 , με ιδιαίτερη χαρά διαπίστωσα ότι έχουμε μια ωραία δημιουργική στιγμή όπου η εμπειρία της φθοράς στην πεναριά του παλιού μπουζουκιού συνδυάστηκε με τη σχολαστική παρατήρηση της έρευνας δόνησης του καπακιού , και γέννησε το λιτό αλλά πανέμορφο σχέδιο στο καπάκι
Κάπου εδώ ήρθε και η προσωπική μηρυκαστική διάθεση, όπου θυμήθηκα κάτι από τα σχολικά βιβλία των παιδιών μας (όταν ήταν μαθητές) και μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα τούτο εδώ
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C115/540/3552,14581/ για το μάθημα των ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ.
Στο τέλος της ενότητας "δομή και σύνθεση" μιλάει για τις έννοιες (σύστημα, εξάρτηση, αλληλεπίδραση, νόμος) Τι να πώ ... Μπορεί να απευθύνεται σε μαθητές Γ΄ Γυμνασίου, αλλά πιστεύω ότι η αφομοίωση και η εφαρμογή σε αυτά που γράφει , μοιάζει , αλλά δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση ! ........... ( Ρωτήστε και τον Μάνο ! )