Αποστολέας Θέμα: Κρητικό Λαούτο από Ανθρακόνημα  (Αναγνώστηκε 12888 φορές)

vardas

• Jr. Member
  • **
  • Αγαπημένο ξύλο: καρυδιά
  • Αριθμός κατασκευών: 2
Κρητικό Λαούτο από Ανθρακόνημα
« στις: Μάιος 22, 2014, 05:44:14 μμ »
 Γειά σας ,

λέγομαι Βάρδας Δημήτρης και είμαι 4ο ετής φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Των Υλικών. Στα πλαίσια μίας ερευνητικής εργασίας που θα ξεκινήσω πάνω στις ακουστικές ιδιότητες των εμποτισμένων ανθρακονημάτων ( και με αφορμή ότι προσπαθώ να διευρρύνω τις γνώσεις μου πάνω στην οργανοποιοία) ,επέλεξα να φτιάξω ένα κρητικό λαούτο με σκάφος και μανίκι από ανθρακόνημα "παντρεμένο" με καπάκι από έλατο και ταστιέρα από έβενο. Αυτό που χρειάζομαι είναι ένα λαούτο για να φτιάξω το καλούπι μου για να ξεκινήσω την κατασκευή . Το καλούπι θα το φτιάξω από πολυεστέρα ντύνοντας το όργανο δίχως να του προκαλέσω καμία ζημιά . Αν μπορούσε κάποιος να μου δανείσει το όργανο του για αυτή την εργασία μόνο για 2-3 μέρες ή να μου δώσει πληροφορίες γενικά για την κατασκευή του λαούτου ας μου απαντήσει ,θα του ήμουν ευγνώμον . Επίσης εγγυώμαι τόσο εγώ όσο και ο επιβλέπων καθηγητής πως το όργανο δεν θα πάθει την παραμικρή ζημιά .

Ευχαριστώ!

Metallikas

• Hero Member
Απ: Κρητικό Λαούτο από Ανθρακόνημα
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 22, 2014, 06:48:16 μμ »
http://www.luthier.gr/index.php?topic=661.0 Φίλε καλώς όρισες...εδώ υπάρχουν αρκετές πληροφορίες αν δεν βρεις κάποιον να σου δανείσει ένα λαούτο...

Giovou (Γιώργος)

• Full Member
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 23, 2014, 03:13:37 μμ »
Καλησπέρα Δημήτρη και από 'μένα. Σε ότι χρειάζεται διευκρίνιση ,στο παραπάνω link, θα χαρώ πολύ να βοηθήσω. Καλή επιτυχία.

vardas

• Jr. Member
  • **
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 23, 2014, 03:38:33 μμ »