λοιποοοοοοοοονννν....
..συνέχεια μετά το ΣΚ:
αφού ενισχύθηκε κάπως το σκάφος, ασχολήθηκα με την ένωση.
Κατάλαβα γιατί μου φαινόταν στραβοβαλμένο ολο το όργανο: το σκάφος είναι μια χαρά συμμετρικό, αλλά στην ένωση του είχε φύγει ο άξονας, με αποτέλεσμα η μια πλευρά του καπακιού εδειχνε (ήταν) μικρότερη από την άλλη, η χορδιέρα δεν αντιστοιχούσε στην κατά μήκος ένωση - και έτσι όλο έδειχνε στραβό.
Στην φωτό παρακάτω το νήμα είναι στον άξονα του σκάφους και βλέπετε πού είναι - και τι γωνία έχει - το μόρσο. Οι μολυβιές είναι σημάδια παράλληλα με το νήμα για τις προσθήκες που θα βάλω παρακάτω για να έρθει "στα ίσα" του.
αφού άνοιξα σύμφωνα με τις μολυβιές να το γωνιάσω σωστά, ακολούθησαν προσθήκες από νιαγκόν
και μετά από ξυλογλυπτική, το σχήμα που πήρε η έξοδος του θηλυκού μόρσου. Λόγω της δυνατότητας ρύθμισης που θέλω να φτιάξω , το μόρσο δεν πρέπει να είναι τραπεζοειδές αλλά παραλληλόγραμμο, και όσο πιο φαρδύ γίνεται. Όσο δηλαδή επιτρέπει η σύγκλιση των ντουγών στο άκρο του τάκου. Αυτό είχε μια δυσκολία στη διαμόρφωση της ένωσης (περιοχή της "γραβάτας") και έπρεπε να γίνει λίγο καμπύλο με κοίλη διαμόρφωση, όπως φαίνεται καλύτερα εδώ:
η συμμετρία αποκαταστάθηκε και προς το παρόν ήρθαν όλα καλά στην όψη, αργότερα θα φανεί αν είναι και σωστά (για τον σκοπό που γίνονται)