Ἡ δική μου γνώμη εἶναι ὅτι , ὁποιοδήποτε χρῶμα ἤ χρώματα καί νά ἔχη τό ὄργανο , ἄν ἀποφασίση κανείς νά βάλη φιλέτα τοῦ τύπου πού δείχνεις δηλαδή μέ τίς δύο ἐξωτερικές γραμμές λευκές ( κρέμ ) , ἡ μεσαία πρέπει ὁπωσδήποτε νά εἶναι μαύρη . Αὐτό διότι , ἐκτός τοῦ ὅτι τό μαῦρο πηγαίνει μέ ὅλα τά χρώματα , τονίζει ἰδιαίτερα λόγω τῆς " σκουρότητάς " του ὅλη τήν περιοχή , ἐνῶ συγχρόνως εἶναι πολύ διακριτικό λόγω τοῦ μικροῦ του πάχους .
Ἄν παρατηρήσεις τά βιολιά , μέ ὁποιοδήποτε χρῶμα καί νά ἔχουν βάψει τό κρέμ ( ἐλατένιο ) καπάκι του καί τό κρέμ ἀπό σφενδάμι μουαρέ σῶμα του , τά φιλέτα του εἶναι πάντα ἔτσι , δηλαδή : μαῦρο - λευκό - μαῦρο ( καί ὄχι ἀντίθετα ὅπως σέ σένα : λευκό - καφέ - λευκό ) , δηλαδή διπλό , πιό τονισμένο μαῦρο .
Ἀλλά καί στίς κλασσικές κιθάρες γίνεται τό ἴδιο νομίζω , καί σ' ἄλλα ὄργανα .
Ἐπειδή και ἐγώ στό παρελθόν ἔχω βάλει σέ ὄργανο φιλέτα σάν αὐτά πού δείχνεις , τό ὄργανο δέν " ἔδειχνε " . Ἀπό μακρυά τό καφέ ἤ ἄλλου χρώματος φιλέτο " χάνεται " . Τό μαῦρο " κάνει μπάμ " !!!