Καλημέρα παιδιά....!
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και να ξέρετε, πολλές φορές εδώ πίσω από την οθόνη του υπολογιστή μου,έχω θαυμάσει δικές σας κατασκευές!
Απλά, δεν είμαι πολύ του γραψίματος....χεχε
Η τρύπα όντως είναι πολύ ωραία και όμορφη, αλλά τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στον Θεόφιλο Γαζέτα, του οποίου ζήτησα την άδεια εννοείται να την αντιγράψω.
τώρα....
καλά, η τρύπα είναι καταπληκτική! συγχαρητήρια κι από μένα!
απο περιεργεια: (απο το διπλανο θρεντ εσυ το ξυλακι στην ενωση πως το βαζεις, με παραλληλα νερα ή καθετα;)
θα βαλουμε καμια ψηφοφορια μου φαινεται...
μην ξεχάσεις και τα διαγώνια (νερά)
θα σας πω το μυστικό μου....χαχαχα, το ξύλο στην ένωση όπως και το ξύλο στην ενίσχυση της τρύπας, είναι κελεμπέκι μουαρέ, το ίδιο που έκανα το σκάφος και είναι παράλληλα στην ένωση , και κάθετα στην τρύπα....!!!
Ο λόγος που έβαλα αυτό το ξύλο είναι απλός..... δεν είχα ρετάλι από καπάκι.
Θεωρεία μου....πιστεύω πως ηχητικά θα έχουμε απώλειες όταν δεν υπάρχουν καλές εφαρμογές στα μέρη του οργάνου, όταν τα ξύλα μας τα αφήνουμε στην τύχη, δλδ το πάχος του καπακιού, της σκάφης κτλ, τις κλίσεις μάνικου, καμαριών κ.ο.κ
Αν γίνει καλή δουλειά στα παραπάνω, δεν νομίζω πως θα χάσει ήχο από τα νερά στην ενίσχυση της τρύπας ή στην ένωση των δύο μερών του καπακιού.
Αν όμως στην ένωση βάλουμε καδρόνι, τότε λογικό είναι να χάσουμε ταλάντωση.....
Αυτή είναι η μαγεία τις κατασκευής, να ψάχνεις,να δοκιμάζεις........και..... στο τέλος ξυρίζουν τον παπά,λέει η παροιμία!
Έχω βάλει στην ένωση και κάθετα νερά,δεν αντιλήφθηκα ζημιά στον ήχο.....πιο πολύ ψάξιμο θέλει ο καβαλάρης π.χ., άλλα άλλη συζήτηση.
Ελπίζω να μην σας κούρασα, είναι από τις λίγες έως σπάνιες φόρες που γράφω τόσο μεγάλο κείμενο.....χαχαχαχα, απορώ με μένα,απορωωωωω !!!
Καλή συνέχεια σε όλους τους φίλους !!!!