...................................... Το προβλημα ειναι να γινει καθετα το κοψιμο που θα μπαινει μεσα το πριονι!
Δημήτρη, αυτό δεν είναι πρόβλημα.
Μπορείς να πας σε οποιονδήποτε ξυλουργό ή αλουμινά και να σου κόψει τέσσερα πλαϊνά ξύλα (τους οδηγούς) καθέτως στο σπαστό φαλτσοπρίονο.
Αυτό που έχω κάνει εγώ (για την ώρα), είναι να ευθυγραμμίσω τις κάθετες άκρες των δύο οδηγών ακουμπώντας τις "πρόσωπο" επάνω σε ένα ίσιο ξύλο και να τους σταθεροποιήσω βιδώνοντάς τους, αφήνοντας την ανάλογη απόσταση για την ταστιέρα ανάμεσά τους. Μετά βάζοντας το πριόνι στη θέση του ξύλου, τοποθετώ τους άλλους δύο πιέζοντας λίγο ώστε το πριόνι να δουλεύει άνετα μεν χωρίς τζόγο δε και τους βιδώνω και αυτούς .
Επίσης έχω κανονίσει το ύψος των οδηγών να είναι κατά δύο χιλιοστά λιγότερο από το ωφέλιμο βάθος κοπής της λάμας οπότε η τομή γίνεται ακριβώς δύο χιλιοστά βαθιά (για ταστιέρες ίδιου πάχους φυσικά).
Ακόμη στον ίδιο οδηγό έχω κάνει "εγκοπές" για πάχος λάμας πριονιού 0,45 χιλ. και 0,60 χιλ.