Εγώ επειδή το είδα το όργανο από κοντά θα είμαι λίγο αυστηρός αν και δεν έχει μεγάλη σημασία πλέον...Τα 500 € τα έφαγε ο τύπος και μπράβο του.!!!!!
ΑΛΛΑ.....
Το όργανο έχει πάνω λούστρο που χωρίς υπερβολή θα έβαφες άλλο ένα....
Το καράολο σχεδόν δεν έχει τριφτεί κι έχει ακόμα γρέζια της κορδέλας από τη διαμόρφωση κι έχει λουστραριστεί έτσι χαλαρά από πάνω.......
Το μάνικο ...γιατί από κει μάλλον ξεκίνησε το κακό...το έχει τουλάχιστον δύο εκατοστά κοντύτερο απ όσο θα έπρεπε...και σιγά μην το πετάξουμε και φτιάχνουμε άλλο...θα βάλουμε αυτό κι όπου μας βγουν μετά ένωση και καβαλάρης...
Τα καμάρια στο καπάκι που είδα βάζοντας μέσα πρόχειρα το χέρι όσο χωρούσε είναι σωστά. Ο καβαλάρης τώρα αφού έκανε κοντύτερο το μανίκι ο μάστορας και φέρνοντας την ταστιέρα πιο πίσω ....πάει κι αυτός πιο πίσω στη χορδιέρα....κι έχει αυξηθεί η απόστασή του από το καμάρι της φωνής...(αλλά πόσο δεν ξέρω...με επιφύλαξη αναφέρω πάνω από 2 εκατοστά απ το κανονικό).
Ο καβαλάρης αν προσέξει κάποιος θα δει ότι είναι τελείως δυσανάλογος στο μέγεθός του με το καπάκι....
Ακόμα και η τρύπα είναι πρόχειρη στην κατασκευή της και αυτό φαίνεται αμέσως.
Το σκάφος είναι ένα απλό σκαφάκι παραγωγής με 15 δούγες μάλλον από καρυδιά άβαφη αλλά μπορεί να γίνει όμορφο.
Είναι κρίμα πραγματικά, για δουλειά που αμφιβάλω αν είναι περισσότερη των δύο ημερών να παίρνει κάποιος 500 € για κάτι που είναι τελείως λάθος. Ας πάρει και 1000 € αν το αξίζει, για κάτι που είναι σωστό . Και βέβαια ας πρόσεχε κι αυτός που τα έδωσε ...!!!!
Επί το έργον....εγώ ειλικρινά και μόνο για να μην βλέπω τις κακοτεχνίες και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι θα κρατούσα μόνο σκάφος...τίποτε άλλο...!!!!!
.....αααα και την ταστιέρα κράτα και άλλαξε τσαμπουκάδες.....
Υ.Γ
Οι φωτό που έχει ανεβάσει ο φίλος geo δεν έχουν αποτυπώσει την πραγματικότητα ούτε κατά διάνοια....