Συνεχισα και τελειωσα το σκάφος του Μπουζουκιού. Πέρα απο την ελλειψη χρόνου και της θερμανσης στο εργαστήρι, είχα και άλλα απρόοπτα. Οταν κόλλησα τα παραπέτια, την νύκτα έπεσε το ταβάνι να μου χαλάσει το όργανο, αλλα ευτυχώς οι σοβάδες σκάσανε λίγα εκατοστά δίπλα απο το σκάφος, που ήταν εκεινη την ώρα στη μέγγενη. Είπαμε περα απο χαρές εχει και τα απρόοπτα αυτη η τέχνη, αλλα όχι κι ετσι! Θα το τρίψω, θα το ξεκαλουπώσω και θα ανεβασω φωτογραφίες τις επωμενες ημέρες. Μεχρι στιγμης είμαι ικανοποιημένος μιας και η εφαρμογή στις δουγιες είναι πολύ καλή, αλλα και η κολάτζα που την φοβόμουν έστρωσε πολύ καλα μετα απο πολυ κόπο. Δεκτή κάθε παρατηρηση και συμβουλή...
Μεσα στη βδομαδα θα φτιαξω καπάκι και μανίκι....
Δυο ερώτησεις:
1) Εχω κολλήσει όλο το σκαφος ακομη και τις δουγιες με titebond. Αν περασω εσωτερικα το σκαφος με γαζα και ψαροκολλα θα εχω καποιο προβλημα, υπαρχει καποιο κόλπο? Ρωταω γιατι στο πρωτο όργανο μου σήκωσαν οι δουγιες όταν περασα γαζα και κόλλα (βεβαια λόγω πρωτης κατασκευης τοτε οι δουγιες δεν είχαν και την καλυτερη επαφη). Προτείνετε κατι άλλο?
2) Απο κλειδιά καλής ποιότητας τι προτείνετε? Δεν εχω ιδέα. Επίσης όσον αφορα το ανοιγμα στις τρυπες του καράολου, είναι στάνταρ οι αποστασεις και τα μεγεθη? Σε άλλη αναρτηση του φόρουμ ελέγαν πως η αποσταση απο κέντρο σε κέντρο του κάθε πύρου της κλειδιέρας, είναι στανταρ. Ισχύει? Ρωταω για να κάνω τις τρύπες των κλειδιών πριν τα παραγγείλω...Επίσης αν ξερω τα κέντρα των πύρων που πεφτουν ακριβώς, το ανοιγμα των τρυπών θα μου ειναι πιο ευκολο.