Ωραίο το βιντεάκι σου Δημήτρη! Μπράβο!
Για τα φιλετάκια σε δίχρωμο σκάφος 8α συμφωνήσω με τον Τάσο.
Προσωπικά, δεν μου αρέσουν γενικότερα τα έξτρα φιλέτα
1) Σαφώς και την ψαρόκολλα την καίμε με σίδερο για να κρυσταλώσει και όχι για να λιώσει. Όταν βγει από το μπεν-μαρί πρέπει να είναι τόσο λιωμένη (και πυκνή ή αραιή) όσο μας χρειάζεται.
2) Ο λόγος που δεν χρειάζεται η titebond σε αυτή τη δουλειά είναι πρακτικός. Θα έπρεπε να περιμένουμε 24 ώρες κάθε 2 δούγιες. Επίσης, δεν υπάρχει από κανέναν που γνωρίζω η αίσθηση ότι η (φθηνή και πρακτική) ψαρόκολλα είναι ανεπαρκής για αυτήν την δουλειά. Και ένας τελευταίος λόγος ειναι ότι για να βγάλει κανείς τα υπολύματα της titebond από την κόληση στην καλύτερη περίπτωση θα του βγει η πίστη. Οπότε ακολουθούμε την παράδοση χωρίς κόστος (οικονομικό και κατασκευαστικό).
3) Τα χαρτονάκια που βάζει ο κύριος στο βιντεάκι που έστειλε ο φίλος είναι για να μην ανοίξουν οι δούγιες. Κάνουν δηλαδή την ίδια δουλειά με τις πινέζες χωρίς να τον περιορίζουν να προχωρίσει.
4) Δημήτρη, θα σου πρότεινα να μήν βάζεις τόση κόλλα, μόνο προβλήματα δημιουργεί και παραπάνω δουλειά. Όση κόλλα χωράει πάνω στο φιλετάκι είναι αρκετή. Και επειδή φαντάζομαι ότι τυρανιέσαι για να βγάλεις το σκάφος από το καλούπι, θα σου προτείνω τη λύση με το λιωμένο κερί πάνω στο καλούπι. Είναι πολύ πρακτικό και σχεδόν ανέξοδο.
Πάντως, πέρα από το πως δουλεύει ο καθένας, σημασία έχει το αποτέλεσμα! Και το δικό σου αποτέλεσμα είναι πολύ καλό για ερασιτέχνη!