πολυ σωστα φιλε.καταξιωμενοι και ικανοτατοι.ειδικα ο ζοζεφ.αλλα με κολληματα,και βαθυστοχαστη θεωρια.και το ασχημο ειναι οτι αυτον τον ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ τον ακολουθησαν κιαλλοι πολλοι κατασκευαστες,με αποτελεσμα το μπουζουκι μας να μην εχει καμια εξελιξη τοσα χρονια,παρα μονο στα οστρακα και στις φιγουρες..μουσικη,κατασκευαστικη,ακουστικη εξελιξη,μηδεν!!! και να σου λενε κιολας "οι ηλεκτρικοι" οτι ειναι ξεκουρδιστο και φαλτσαρει.και εχουν δικιο. θα ανοιξω μια μερα ενα θεμα με αποριες για τους κατασκευαστες.στην ηλεκτρικη υπαρχουν χιλιαδες καβαλαρηδες,χιλιαδες γεφυρες με ρυθμιζομενα βαγονακια,χιλιαδες ειδη ταστων,χιλιαδες τροποι ενωσης μπρατσου σωματος,χιλιαδες κλισεις(RADIUS) στη ταστιερα,χιλιαδες ξυλα κατασκευης...στο μπουζουκι γιατι δεν δοκιμαζουν διαφορα ταστα,διαφορες χορδες,διαφορους τροπους χαραξης του πανω καβαλαρη,διαφορους τροπους κατασκευης του κατω καβαλαρη(ρυθμιζομενο ισως,και σε υψος και σε intonation),ενα ελαφρο radius στη ταστιερα,ενα πιο βολικο σκαφος,μια διαφορετικη ενωση,και χιλιαδες ακομη ρυθμισεις που μπορει να εξελιξουν το οργανο.50 χρονια ασχολουμαστε πως φτιαχνεται η χελιδονοουρα και ποσα χιλιοστα να ειναι το καπακι,ενω υπαρχουν αλλοι 100 παραγοντες να παιξει το οργανο καλα.και μην πει κανεις αλλο η ηλεκτρικη αλλο το μπουζουκι..μεχρι να φτιαξει ο κινεζος το ηλεκτικο μπουζουκι,και να τελειωσει η ιστορια!!!