Αποστολέας Θέμα: κατασκευή οδηγού μορσου  (Αναγνώστηκε 6710 φορές)

Ανδρέου Δημ.

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.355
    • Κατασκευες
Απ: κατασκευή οδηγού μορσου
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 13, 2012, 02:31:26 μμ »
Γεια σας!

Εχω κολησει αρκετα μικρα οργανα (τζουρα μπαγλαμα) με titebond με παρα πολυ
καλο αποτελεσμα! Εχω κολησει 3 μπουζουκια τετραχορδα με εποξικη κολα και
χελιδονοουρα! Πανισχυρη κοληση που γεμιζει ολα τα τυχον κενα της εφαρμογης!
Προσοχη ομως  υπαρχει κολα με δυναμη 100 kg/cm και υπαρχει και με
273/cm που ειναι αυτη που χρησιμοποιω!


Αυτο που ειπωθηκε για την επιδραση στον ηχο λογω της κολας στο μορσο κατα την
γνωμη μου δεν ισχυει! Και αυτο το εχω δει στην πραξη! Για την κοληση του καπακιου
και των καμαριων οπωσδηποτε ισχυει οτι με την ψαροκολλα θα εχεις καλυτερο
ηχητικο αποτελεσμα!

Τωρα οσον αφορα την κλιση στον τακο ειναι ενα σημειο που με παιδευει και μου
τρωει χρονο γιατι μετραω υπολογιζω ξαναδιαμορφωνω το αυλακι και τελικα κατεληξα
στο συμπερασμα να κανω απο εδω και περα τον τροπο που κανουν καποιοι επαγγελματιες!
Θα κανω το αυλακι ισιο χωρις καμια κλιση και θα τοποθετω μια σφηνα απο την μεσα
μερια του σκαφος στον πατο του αυλακιου! Θα υπολογιζω την κλιση που θελω και θα
σπρωχνω μεσα την σφηνα οσο απαιτειται! Πιστευω ειναι πολυ πιο ευκολος τροπος
και εχει καλυτερη εφαρμογη!

pikolo

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 355
  • Αριθμός κατασκευών: 3
Απ: κατασκευή οδηγού μορσου
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 21, 2013, 11:36:16 πμ »
Γεια σας!

Εχω κολησει αρκετα μικρα οργανα (τζουρα μπαγλαμα) με titebond με παρα πολυ
καλο αποτελεσμα! Εχω κολησει 3 μπουζουκια τετραχορδα με εποξικη κολα και
χελιδονοουρα! Πανισχυρη κοληση που γεμιζει ολα τα τυχον κενα της εφαρμογης!
Προσοχη ομως  υπαρχει κολα με δυναμη 100 kg/cm και υπαρχει και με
273/cm που ειναι αυτη που χρησιμοποιω!


Αυτο που ειπωθηκε για την επιδραση στον ηχο λογω της κολας στο μορσο κατα την
γνωμη μου δεν ισχυει! Και αυτο το εχω δει στην πραξη! Για την κοληση του καπακιου
και των καμαριων οπωσδηποτε ισχυει οτι με την ψαροκολλα θα εχεις καλυτερο
ηχητικο αποτελεσμα!

Τωρα οσον αφορα την κλιση στον τακο ειναι ενα σημειο που με παιδευει και μου
τρωει χρονο γιατι μετραω υπολογιζω ξαναδιαμορφωνω το αυλακι και τελικα κατεληξα
στο συμπερασμα να κανω απο εδω και περα τον τροπο που κανουν καποιοι επαγγελματιες!
Θα κανω το αυλακι ισιο χωρις καμια κλιση και θα τοποθετω μια σφηνα απο την μεσα
μερια του σκαφος στον πατο του αυλακιου! Θα υπολογιζω την κλιση που θελω και θα
σπρωχνω μεσα την σφηνα οσο απαιτειται! Πιστευω ειναι πολυ πιο ευκολος τροπος
και εχει καλυτερη εφαρμογη!


Δημήτρη αν σπρώχνοντας την σφήνα δεν μπορεί το μπρατσο να πρει άλλο κλίσι τι γίνεται? η  αν το όργανο ειναι σκαφτο δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάνει απο την πίεση της σφήνας ρογμη?

Ανδρέου Δημ.

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.355
    • Κατασκευες
Απ: κατασκευή οδηγού μορσου
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 21, 2013, 04:49:50 μμ »
Οχι η σφηνα απλα μπαινει απο κατω απο το μανικο!
Πρεπει ομως να ειναι λεπτη και να μην αφηνει κενο!

efthymis

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 89
  • Αριθμός κατασκευών: 30
Απ: κατασκευή οδηγού μορσου
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 22, 2013, 12:08:25 πμ »
Εγω δεν χρησιμοποιω εποξικη κολλα αλλα εποξικη ρυτινη ανακατεμενη με υαλοϊνες.Με  εποξικη ρυτινη κολλαω τον καβαλαρη στις κλασσικες κιθαρες που φτιαχνω Την  χρησιμοποιω πολλα χρονια τωρα χωρις το φοβο να  υπαρχει ποτε περιπτωση να ξεκολησει γιατι η εποξικη ρυτινη ειναι 24ωρη και ζεσταινοντας την με σεσουαρ εμποτιζει το ξυλο και γινεται ενα σωμα.Επισης την χρησιμοποιω στο μπρατσο με την ταστιερα γιατι σε περιπτωση που σκευρωσει το οργανο οταν την ζεστανεις αρκετα  μαλακωνει  λιγο και πιεζοντας εκει που πρεπει το ξαναφερνεις χωρις η κολλα να χαλαει . Η κολλα μολις κρυωσει ξαναγινεται οπως πριν .Στα μπουζουκια επισης  στις ντουγιες απο μεσα  αντι για γαζα με κολλα βαζω ρυτινη με υαλοίνες η καρμπον .Ειναι απιστευτο υλικο  λιγο ακριβουτσικο αλλα με παρα πολλες εφαρμογες. Παραθετω ενα λινκ για περισσοτερες πληροφοριες     http://www.aandreou.gr/%CE%95%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-&-%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD
efthymis

pikolo

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 355
  • Αριθμός κατασκευών: 3
Απ: κατασκευή οδηγού μορσου
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 07, 2014, 02:41:15 πμ »
Μια απορία παιδιά...έχω καταλάβει πως γίνεται με ρούτερ ο θυληκός μόρσος...αλλα ο αρσενικός πώς μπορείνα γίνει και να ταιριάζει ακριβώς? γιατι αν βάλουμε το δεύτερο  template  απο την κάτω πλευρά του μάνικου τότε όντως θα ταιριάζει αλλα απο όσο ξέρω μετα αφαιρούμε και απο την πάνω αλλα και α;πο την κάτω πλευρά του μάνικου δυο τρια χιλιοστα..απο την πάνω για να μπει το καπάκι και απο την κατω για να μην φαίθνεται η έννωση με το σκάφος...άρα πώς γίνεται?