η... αλλη μου αγαπη, μετα τις αλαμπρα βεβαιως-βεβαιως, ειναι οι κλασικες κιθαρες παναγη.
με αξιοσημειωτο μηδαμινο ηχητικο ενδιαφερον, και κατασκευαστικες ακροβασιες.
τονιζω το κλασικη διοτι οπως πολλες φορες εχουν γινει κουβεντες και εδω στο φορουμ μας, διαφερει η ηχητικη νοοτροπια τους με τις λεγομενες ''λαϊκες'', με χαρακτηριστικα που αντικρουονται
βεβαια σε κουβεντα με τον φιλο καπα, που εχει ασχοληθει εκκτενως και με την ιστορια του οργανου στην ελλαδα και γνωριζει τις περισσοτερες πληροφοριες, ανεφερε πολυ ορθως οτι εκεινη την εποχη στην ελλαδα τα πραγματα ηταν καπως βρεφικα στην κατασκευη οργανων, ειτε στο τομεα της πληροφοριας, ειτε τεχνοκρατικης υποδομης, ειτε υλικων.
ολα αυτα στον συνδυασμο τους, μας δινουν τις κατασκευες που αφησαν στις επομενες γενιες (εκτος του ηχητικου τους που δεν μπορεις -αλλα και ισως δεν πρεπει- να κανεις πολλα πραγματα) με σωρεια προβληματων, τις οποιες πρεπει να αντιμετωπισει καποιος.
βεβαια ολα εξαρτωνται απο τον ιδιοκτητη και στο τι θελει να κανει με τη κιθαρα:
εχω επισκευασει πολλες παναγη οι οποιες εγιναν με σκοπο να πουληθουν , ή να μπουν στη θηκη ξεκουρδισμενες λιγο, και να ειναι σε "συλλογη", ή ακομη και να ειναι βασικο οργανο σε βετερανουν κιθαριστες, η να τη δωσουν στο παιδι τους για τα πρωτα βηματα....
οποτε σιγουρα περισσοτερο βασικο ειναι το "μελλει γενεσθαι" στη κουβεντα με τον ιδιοκτητη, και σιγουρα δε μπορει να γινει ενα στανταρ σερβις σε ολους τους τομεις
η τελευταια που επεσα στα χερια μου διεφερε αρκετα με τη προηγουμενη σε θεματα κατασκευης σαν φθηνοτερο μαλλον μοντελο εχωντας καπλαμαδες σε πλατη πλαϊνα, λαθος κοψιματα στο κεφαλι με αποτελεσμα στις χορδες 3 κ 4 να υπαρχει δυσκολια στη τοποθετηση των χωρδων (εκτος αν ειμαστε σημερα πιο.... χοντροδαχτυλοι)
λαθος παχος με αποτελεσμα η πλατη των κλειδιων να εξεχει, λαθος κλιση στη ταστιερα, που σε συνδυασμο με τη στρεψοϊνια που επαθε εβγαλε το οργανο παιχτικα εκτος, το χεντστοκ στο ιδιο επιπεδο με το μπατσο με αποτελεσμα να μη συγκρατειτε το κοκκαλο πανω, και οπλισμος 0 εκτος καμαριων , και αυτο μονον ενα στο λαουερ μπουτ, με αποτελεσμα το πολυ μεγαλο βουλιαγμα στο καπακι αλλα κ το σχισημο αυτου, τα δε καμαρια στη πλατη να μην ειναι χαντρωμενα με αποτελεσμα να σχιστουνε ολα (το σημαντικοτερο μαλιστα, να λειπει τελειως, σιγουρα πεταχτηκε μετα το σπασιμο, και να μη μπορει να επισκευαστει ευκολα διοτι δε φτανει το χερι και πρεπει να γινει αλλη προσεγγιση για την επιλυση του προβληματος, και αποτυελεσμα αυτων τα σχισηματα στη πλατη εκει που ηταν το ξυλο μαλακο.