Ήταν να μην ξαναπιάσω τα ξύλα....για να γεμίσω με απορίες πάλι!
1) Όταν σχεδιάζουμε ένα καλούπι πως προκύπτει η μορφολογία των δουγών στο σημείο σύγκλισης;
2) Πότε έχουμε ένα η περισσότερα σημεία σύγκλισης;
2)Το ύψος του σημείου σύγκλισης (ή των σημείων σύγκλισης αν έχουμε δύο) προκύπτει απο την κρίση του κατασκευαστή απλά;
Διάβασα αρκετά εδώ και όχι μόνο, το τελευταίο τριήμερο αλλά δεν μπορώ να καταλήξω σε ολοκληρωμένο συμπέρασμα.
Σχεδίασα ένα καλούπι για μπαγλαμά, όταν δοκίμασα να βρω τα σημεία με τη μέθοδο Βασιλειάδη (μεσοκάθετοι) η εγκάρσια τομή (στο βαθύτερο και πλατύτερο σημείο του σκάφους) έιχε διαφορετική μορφή απο όταν τα έκανα με την μέθοδο Κουμαρτζή (συνημίτονα κλπ).
Προσπαθώ να καταλάβω μπας και διευκολύνω λίγο το χτίσιμο του σκάφους...και ασφαλώς να καταλάβω τι γίνεται, δε μου φτάνει απλά να φτιάχνω ένα σκάφος έτσι απλά
