Συνεχίζω...
Ἐδῶ σημειώνω ὅτι , μέτρησα καί σημείωσα σέ ποιό σημεῖο θά τοποθετηθῆ ὁ ἄνω καβαλλάρης στό μανίκι , πρίν κολλήσω τήν ταστιέρα . Ἀπό ἐκεῖ καί μετά ( πρός τήν κλειδιέρα ) ἔδωσα μιά ἀνεπαίσθητη κλίση στό μανίκι , ὥστε ἡ εὐθεία γωνία νά γίνη μιά μεγάλη μέν ἀλλά ἀμβλεία , ὥστε οἱ χορδές ἀργότερα νά πατοῦν καλά στόν καβαλλάρη , καί νά μήν χρειάζεται ἡ περίδεση τοῦ πρίν τοῦ καβαλλάρη τμήματος μέ σύρμα , ὅπως στόν Ταμπουρᾶ τοῦ Μακρυγιάννη .
Μετά κόλλησα χωριστά τήν ταστιέρα ἀπό ξύλο ἀμυγδαλιᾶς ἕως τό σημεῖο τοῦ ἄνω καβαλλάρη , καί χωριστά τήν προέκτασή της στήν κλειδιέρα , διότι δέν εἶχα τόσο μακρύ ξῦλο . Ἀλλά καί μονοκόμματο νά ἦταν , πάλι στό σημεῖο τοῦ καβαλλάρη θά χώριζε .
Μετά συνέχισα μέ τό τρύπημα τῆς κλειδιέρας ( πού εἶναι προέκταση τοῦ μανικιοῦ ) γιά τήν τοποθέτηση τῶν ξυλίνων κλειδιῶν .
Ἀφοῦ σημείωσα καί ποντάρισα μέ μυτερό σουβλί τίς θέσεις τῶν 8 κλειδιῶν , τρύπησα τήν κλειδιέρα στό κάθετο δράπανο πρίν στρογγυλέψω τό μανίκι , ἀλλά ὑπό μικρή γωνία , ὥστε τά κλειδιά νά μήν εἶναι τελείως κάθετα , ἀλλά λίγο πλάγια πρός τά πίσω , ὥστε νά ὑπάρχη καλύτερη ἀντίσταση στήν ἔλξη τῆς χορδῆς . Αὐτή τήν κλίση τήν πέτυχα μέ μιά λεπτή σφήνα :
πού στερέωσα μέ χαρτοταινία στό " πάτωμα " τοῦ καθέτου δραπάνου , ὥστε ὅλες οἱ τρῦπες νά ἔχουν ἴδια κλίση :
[ Invalid Attachment ]
Μετά κατασκεύασα καί τά κλειδιά , 4 ἀπό ξῦλο ἀμυγδαλιᾶς καί 4 ἀπό ξῦλο πουρναριοῦ με τή γνωστή "ξυστῆρα" καί τά ταίριασα στίς τρῦπες πού τίς διάνοιξα μέ τό γνωστό κωνικό ἀλεζουάρ . Αὐτά θά τά δείξω αὔριο .