Ἐγώ λέω ὅτι , στήν θέση τῆς τάπας ἦταν πρίν τήν μετασκευή ( ἄν ἔχει γίνει τέτοια ) ἡ ἠχητική ὀπή ( ἐκεῖ εἶναι συνήθως ἡ θέση της σ' αὐτά τά ὄργανα ) , ἄν καί συνήθως αὐτή ἀνοίγεται ψηλότερα , πρός τό καπάκι . Ἴσως νά ῆταν ραγισμένο , ὡς συνήθως στό σημεῖο αὐτό τοῦ ἐγκαρδίου τό ξῦλο , καί σοῦ λἐει , ἄς βάλουμε έδῶ τήν ἠχητική ὀπή .
Πάντως , ἀφοῦ ἔγινε ἄλλη ἠχητική ὀπή στό καπάκι , ἡ λύση τῆς τάπας ἀντί τοῦ κλεισίματος τῆς παλιᾶς ὀπῆς , ὡς πρός τήν δυνατότητα διαφορετικότητος τοῦ ἤχου , ἦταν πολύ ἔξυπνη .