Αποστολέας Θέμα: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου  (Αναγνώστηκε 5996 φορές)

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 21, 2016, 04:17:26 μμ »
.... προσωπικά θα προτιμούσα τον πρώτο τρόπο αλλά με αντίθετα τα νερά δηλαδή στο μάνικο να είναι παράλληλα με την ταστιέρα, γιατι έτσι έχουμε ποιο ελαστικό μάνικο, και στην κόντρα κάθετα τα νερά, και ο λόγος ότι το μανικο θέλουμε γενικά να υπακούει όταν επέμβουμε, και τι θελω να πώ με αυτό, όταν καρφώνουμε τα τάστα ελέγχουμε και βλέπουμε πόσο πίσω πάει το μανικο, και ανάλογα βάζουμε τάστα και προχωράμε, η κόντρα κρατάει της τάσεις τον χορδών...[/quote]
κι αυτόν τον τρόπο μου περιέγραψε ένας οργανοποιός εδώ, αλλά μου φάνηκε πολύ 'ανάποδος", πάντως έχει μια λογική (οι τάσεις στις κόντρες)[/quote]
Μάνο η πλατύβενη πλευρά σε ένα ξύλο έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα, αν θυμάστε πολλές φορές έχω πει πώς τα ισόβενα ξύλα είναι καλύτερα σε στατικότητα, ο λόγος που το καπάκι ειναι ισοβενο αυτός ειναι γι' αυτό όσο περισσότερα νερά έχουμε στο καπάκι (ψιλοβενο) και οσο το δυνατόν καθετα, τοσο ποιο δυνατό ειναι στην τάση των χορδών
Παράθεση
....τα στελέχοι στο μανικο πρεπει να είναι σε μόνο αριθμό στρώσεων διότι έτσι κρατάμε ένα σταθερό μανικο κατά την στρέβλωση στο φάρδος....
αυτό δεν το κατάλαβα, τι είναι "τα στελέχη"?
Μάνο με συγχωρείς, δεν το έθεσα σωστά, εννοω από πόσα κομμάτια αποτελείτε το μανικο κατά το φάρδος του, τέλος να πω ότι
όλα αυτά τα οποία αναφέρω, ειναι από την δική μου μικρή εμπειρία που παλεύω με τα ξύλα, και σας στο λέω ειλικρινά ότι και αυτά που λέω μπορεί σε καποιο μανικο να αναιρεθούν ολα, τα ξύλα λειτουργουν πολύ περίεργα και πολλές φορές σε εκθέτουν εκεί που δεν το περιμένεις, άπλα πάντα προσπαθούμε να βάζουμε σωστά και ποιοτικά υλικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2016, 04:39:43 μμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

ΖΑΡΚΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.069
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 21, 2016, 10:16:51 μμ »
εγω τελικα εβαλα τακους απο κοντρα πλακε θαλασσης οπως μου ειπε ο γκουρου Βασιλιαδης και ειμαι ησυχος
Αφου μπορει αυτος, μπορω κι εγω...........................

Μάνος Τουρπάλης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.117
  • Αριθμός κατασκευών: -
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 22, 2016, 01:31:22 πμ »
εγω τελικα εβαλα τακους απο κοντρα πλακε θαλασσης οπως μου ειπε ο γκουρου Βασιλιαδης και ειμαι ησυχος

για το μανίκι ρώτησα... τον τάκο θα τον περιλάβουμε αργότερα...



...εννοω από πόσα κομμάτια αποτελείτε το μανικο κατά το φάρδος του...

αυτό δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο (μονός αριθμός), αρκεί να είναι συμμετρικά για ισορροπία (και για αισθητική βέβαια)

steliosguitar

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.224
  • Αριθμός κατασκευών: #72
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 22, 2016, 08:01:06 πμ »
τον τάκο θα τον περιλάβουμε αργότερα...
...με βρεγμενη σανιδα... {celebrate018}
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2016, 10:04:03 πμ »
αυτό δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο (μονός αριθμός), αρκεί να είναι συμμετρικά για ισορροπία (και για αισθητική βέβαια)
Μάνο το θεωρώ πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, γενικά στην επεξεργασία του ξύλου στο πρεσάρισμα πρέπει να έχουμε πάντα μόνο αριθμό στρώσεων σε ξύλα, αν δεις τα κόντρα πλακέ οι στρώσεις ειναι σε μονό αριθμό, επίσης τα νέου τύπου παράθυρα, τα λεγόμενα "Γερμανικά" η ξυλεία τους είναι τρικολλήτη, επίσεις κανε ένα πείραμα πάρε ένα λεπτό πηχάκι περιπου 5 με 6 χιλιοστά και βάλτου κόλλα από την μία πλευρά και όσο θα περνάει η ώρα και θα στεγνώνει η κόλλα, τότε θα δεις να στραβώνει από την πλευρά που έβαλες κόλλα, άρα λοιπον θέλουμε και από την άλλη πλευρά κόλλα για να εξισορροπήσουμε την δύναμη της κόλλας, επίσης αν καποιο από τα ξύλα που βάζουμε για οποιοδήποτε λόγο (είπαμε τα ξύλα έχουν το δικό του χαβά) ξεκινήσει και έχει αντίθετες δυνάμεις τότε τα άλλα δυο το κρατούν, άρα μέχρι στιγμής ο ρόλος των μονών στρώσεων γίνετε για δύο λόγους, γενικά αυτό τον κανόνα τον έχω σαν ευαγγέλιο και δεν πρόκειται πότε να τον παρακάμπτω για οποιοδήποτε λόγο.
Τώρα στο θέμα της ισορροπίας δεν δημιουργίτε καποιο πρόβλημα.......στο θέμα της εσθητικής θα το αφήσω σε εσένα, εκεί είσαι maître του είδους και πραγματικά υποκλίνομαι
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2016, 11:54:20 πμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 22, 2016, 10:45:58 πμ »
εγω τελικα εβαλα τακους απο κοντρα πλακε θαλασσης οπως μου ειπε ο γκουρου Βασιλιαδης και ειμαι ησυχος
Κώστα έκανες το καλυτερο, και ο κύριος Βασιλειάδης κατά την ταπεινή μου άποψη σου πρότεινε το σωστότερο τρόπο από άποψη αντοχής διότι τα νερά στο κόντρα πλακέ "σταυρώνουν" οπότε δεν υπάρχει φόβος σκισίματος κατά την σύσφιξη του μάνικου στον τάκο, και στην πίεση που ασκήτε στον τάκο από της χορδές, επίσεις μια μέρα με πήρε ο Ανέμελος και πήγαμε σε ένα μάθημα οργανοποιίας που κάνει κύριος Φώτης ο Δουρίδας, και εκείνη την ήμερα έλεγε για τον τάκο και είπε πως καλό είναι να κάνουμε επικολλητό τάκο με κόντρα πλακέ, δηλαδή να βάλουμε στρώσεις από φλαμούρι και κόντρα πλακέ για να αποφύγουμε σκισίματα από συστολές-διαστολές, το θεώρησα πολύ λογικό και σωστό γιατι σε εκείνο το σημείο αν προκληθεί η οποιαδήποτε ζημια, το σημείο δεν ειναι προσβάσιμο για επισκευή, οπότε βγαίνει σε αχρηστία όλο το όργανο, τώρα αν δεν έχουμε κόντρα πλακέ εγώ θα προτιμούσα ο τάκος να τοποθετηθεί με τα νερά, και να κατασκευαστή όπως δείχνω στο σκιτσάκι παρακάτω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2016, 12:03:27 μμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2016, 11:00:50 πμ »
Επίσης επικίνδυνο θεωρώ τον τρόπο στο παρακάτω σκίτσο διότι τα νερά στο σόκορο είναι παράλληλα με την ένωση, και με το σφίξιμο του μάνικου στον τάκο τότε πολύ εύκολα μπορεί να προκληθεί σκίσιμο, και καταστροφή του τάκου 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2016, 12:04:29 μμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 22, 2016, 11:16:34 πμ »
Επισής θεωρώ πολύ σημαντικό το είδος του ξύλου που θα μπει για την κατασκευή της ένωσης, διοτι εκει θελουμε ενα υλικο το οποιο να μην "σκιζει" ευκολα και να ειναι και "ελαστικό" στης συστολές διαστολές του μόρσου, που ασκη δυναμη στην τρύπα του τάκου,  να ειναι ελαφρή για οσο το δυνατόν λιγότερο βαρος στο σημείο, όπως ακόμα και τον τρόπο κατασκευής της ένωσης.
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 22, 2016, 11:49:28 πμ »
Τέλος επειδή νομίζω πως έγινα κουραστικός, ένας ιδανικός τάκος ειναι όπως δείχνω παρακάτω, να ειναι κατασκευασμένος από φλαμούρι με κόντρα πλακέ, ο συνδυασμός αυτών τον δύο μας δίνει μειωμένο βάρος λόγο του ότι το φλαμούρι ειναι ελαφρύ και δεν σκίζετε εύκολα και το κόντρα πλακέ κρατάει και είναι ότι καλύτερο όπως πολύ σωστά είπε ο Κώστας, βεβαια σε μηχανική αντοχή το κόντρα πλακέ ειναι ανώτερο αλλα εκεί έχουμε λίγο περισσότερο βάρος, ακόμα ένα καλό συμπαγές ξύλο είναι το Μαόνι Ονδούρας και ελαφρύτερο αντί του φλαμούρι, αλλα εκεί το κόστος εκτινάσσετε διότι το μαόνι είναι πανάκριβο
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2016, 11:59:45 πμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

ΖΑΡΚΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.069
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 23, 2016, 12:30:54 πμ »


για το μανίκι ρώτησα... τον τάκο θα τον περιλάβουμε αργότερα...


ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΙΣΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΤΖΟΥΡΑΔΑ. ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ
Αφου μπορει αυτος, μπορω κι εγω...........................

Μάνος Τουρπάλης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.117
  • Αριθμός κατασκευών: -
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 23, 2016, 12:33:50 μμ »

ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΙΣΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΤΖΟΥΡΑΔΑ. ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ

ευχαριστώ Κώστα


τον τάκο θα τον περιλάβουμε αργότερα...
...με βρεγμενη σανιδα... {celebrate018}

τον περιέλαβε ο Κωνσταντίνος Πλιακώνης και του άλλαξε τα φώτα...

Κωνσταντίνε οι απαντήσεις σου είναι θησαυρός, έβαλες με δυο λόγια τα πράγματα στη θέση τους, ακόμα και τις σκέψις μου (!) που δεν μπορούσα να εκφράσω σωστά με λόγια γιατί δεν ξέρω την ορολογία καλά - γιαυτό κάνω σκίτσα...  (και τα σκίτσα είναι πολύ εποπτικά και βοηθούν στην κατανόηση)
ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την συνεισφορά σου στην συζήτηση - αλλά πε΄ρπει να σου πω ότι τώρα έμπλεξες, εσένα θα πρήζω για ερωτήσεις από δω και στο εξής...

loukasfilm

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 60
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 23, 2016, 05:36:39 μμ »
Τέλος επειδή νομίζω πως έγινα κουραστικός, ένας ιδανικός τάκος ειναι όπως δείχνω παρακάτω, να ειναι κατασκευασμένος από φλαμούρι με κόντρα πλακέ, ο συνδυασμός αυτών τον δύο μας δίνει μειωμένο βάρος λόγο του ότι το φλαμούρι ειναι ελαφρύ και δεν σκίζετε εύκολα και το κόντρα πλακέ κρατάει και είναι ότι καλύτερο όπως πολύ σωστά είπε ο Κώστας, βεβαια σε μηχανική αντοχή το κόντρα πλακέ ειναι ανώτερο αλλα εκεί έχουμε λίγο περισσότερο βάρος, ακόμα ένα καλό συμπαγές ξύλο είναι το Μαόνι Ονδούρας και ελαφρύτερο αντί του φλαμούρι, αλλα εκεί το κόστος εκτινάσσετε διότι το μαόνι είναι πανάκριβο


Επειδή το έψαξα αρκετά σε σάιτ του εξωτερικού θέλω να πω ότι ο τρόπος που δείχνει ο Κώστας είναι ο ιδανικότερος. Αλλιώς πάμε σε πολύ πιο σύνθετες λύσεις όπως αυτή της πρώτης εικόνας:
http://www.acousticguitarforum.com/forums/showthread.php?t=384975

Μάνος Τουρπάλης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.117
  • Αριθμός κατασκευών: -
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 24, 2016, 02:44:02 μμ »
επανέρχομαι με την "φυσική συνέχεια" που είναι η διαμόρφωση του τακουνιού - σε σχέση με τα νερά πάντα - και σε ακουστική με χελιδονοουρά.
Από το link του atlas παραπάνω ξεσήκωσα την παρακάτω φωτογραφία:



αν βλέπω καλά, τα νερά είναι κάπως έτσι όπως τα έβαλα με μαύρο - με επιφύλαξη για το κομμάτι αριστερά από την κόντρα που δεν καταλαβαίνω πολύ καλά τι γίνεται.
Ακολουθεί κι αυτός την εναλλακτική 1 για το μανίκι, και περίπου με τον ίδιο τρόπο όπως βάζει τα μέρη του μάνικου ("διαγώνια") βάζει τα νερά και στο τακούνι.

Το αρσενικό μόρσο όμως δουλεύει με δυο δυνάμεις σε συνδυασμό: στην περιοχή του μάνικου "ψηλά", κοντά στην ταστιέρα και στις χορδές πιέζεται να "μπει μέσα" στο θηλυκό, όσο όμως απομακρυνόμαστε προς την άκρη του τακουνιού, αυτή τείνει να πεταχτεί έξω από τον τάκο λόγω της ολοένα και αυξανόμενης ροπής στην άκρη του.

Έχω την αίσθηση - πείτε την γνώμη σας - ότι καλύτερα θα ήταν να μπούν τα νερά όπως παρακάτω στο "τακούνι 1". Στο μόρσο της φωτογραφίας πάνω είναι λίγο καλύτερα (τα νερά "διαγώνια") από το να ήταν εντελώς κάθετα στην ταστιέρα, γιατί νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση ("τακούνι 2" στο σκίτσο παρακάτω) ίσως υπάρχει κίνδυνος να θρυμματιστούν τα νερά στις άκρες του τραπεζίου του αρσενικού μόρσου (tenon) στην άκρη του τακουνιού προς την πλάτη. Τραβηγμένο, δε λέω, αλλά μιας και τα συζητάμε...

 [ Invalid Attachment ]
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2016, 02:54:21 μμ από Μάνος Τουρπάλης »

Πλιακώνης Κωνσταντίνος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • Αγαπημένο ξύλο: Καρυδια
  • Αριθμός κατασκευών: κανενα
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 26, 2016, 07:17:39 μμ »
Φίλοι αν και καθυστερημένα λόγο υποχρεώσεων, να συνεχίσουμε το περί research and development  κατασκευών που λένε και οι ξένοι (σαν να ακούω μηχανικό σε αγωνιστική ομάδα τρομάρα μου χαχαχαχαχαχαχα).
Λοιπόν το θέμα "μάνικο" πιστευω πως δεν το έχουμε εξαντλήσει, και επίσης ο λόγος τον μονών στρώσεων σε ξύλα δεν ειναι για αν στραβώσει το μανικο εμπρός ή πίσω εκεί το έχουμε υπό έλεγχο, παραδοσιακά με τα τάστα, η οτιδήποτε άλλο μέσο, το κάνουμε για το στράβωμα πάνω ή κάτω,(θα το δείξω με σκίτσο)αν μας παρουσιαστή καποιο τέτοιο πρόβλημα τότε η λύση ειναι μονόδρομος, ΚΟΨΙΜΟ-ΣΦΑΞΗΜΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΑ,(έχω εμπειρία σε αυτή την διαδικασία).Τώρα περί τάκου..... Μανώλη μας, εκεί για να μην σκάω με τα νερά πως θα τα βάλω στο τακούνι, συν το γεγονός ότι θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω ότι νάνε σε νερά ξύλο, το μορσο και την τρύπα θα την έκανα σε σχήμα 'V' ώστε να σφηνώνει κατά το τέλος της διαδρομής του το μάνικο για να μην μου σπάνε επειδή είναι σόκορα τα νερά, όπως και να τα βάλουμε είναι ευαίσθητα, μαδάνε εύκολα, επίσης σε μια τυχόν επισκευή ξεσφιγγη εύκολα με μία απλή σφυριά (χτύπημα με το σφυρί), και μπορεί να γλιτώσουμε και σπασίματα του μορσου λόγο σόκορων νερών, και να πω πως αυτόν τον τρόπο μου τον εξήγησε ο κύριος Παναγιώτης (ΚαΠα) συνφορουμίτης φίλος μας, τώρα αν Μανώλη μας αν θες το μορσο να το κάνεις ίσιο γιατι έχεις τους δικούς σου λόγους , εγώ πολύ απλά θα το έκανα ίσιο στην αρχή του και μετά φάλτσο για να έχω όσο το δυνατόν λιγότερα σπασίματα- μαδήματα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 08:03:14 μμ από Πλιακώνης Κωνσταντίνος »
...............Τώρα δεν πουλάω τρέλα άλλαξα γνώμη.....

Ιωσήφ Τορρένς

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.088
  • Αριθμός κατασκευών: Λίγα πράματα
  • Περιοχή: Αθήνα Κυψέλη
Απ: κατασκευή κιθάρας : ένωση σκάφους - μπράτσου
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 21, 2019, 07:16:38 μμ »
Το θέμα είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον, δύσκολο να το περιγράψεις με λόγια και για μένα είναι ακόμα δυσκολότερο, αφού δεν έχω καθόλου εμπειρία. Επιτρέψτε μου να γράψω συνοπτικά όπως καταλαβαίνει το κεφάλι μου τα ζητούμενα :   

Σταθερή δυνατή ένωση σκάφους - μάνικου
Γεωμετρικά χαρακτηριστικά και κατεύθυνση στα νερά αρσενικού, θηλυκού μόρσου
Σωστή ρύθμιση γωνίας του μάνικου ως προς το σκάφος

Δεν έχει σημασία η σειρά που γράφτηκαν.  Ολα αυτά μαζί θέλουμε και πρέπει να είναι αλληλένδετα ...  ( Ε ρε  κάτι σκοτάδια ! )

Διαβάζοντας τις εργασίες φίλων με θέμα την κατασκευή κιθάρας εδώ στο φόρουμ, νομίζω ότι αυτή εδώ , από τον Nikolas Fereos φωτίζει πολλά από τα παραπάνω σημεία και δίνει τροφή για σκέψη και ελπίζω για γόνιμη παραπέρα διαβούλευση.
 
Ζεύγη απαντήσεων # 7 ,  # 9  ( Στην απάντηση 9 είναι όλο το ζουμί της ιστορίας )
                            # 21, # 22
                            #30 , # 31

http://www.luthier.gr/index.php?topic=2098.0

από αυτή την εργασία και οι φωτογραφίες





 [ Invalid Attachment ]


Τίποτα δεν ισιώνει από μόνο του ... θέλει πολλή δουλειά ...
Να είστε όλοι καλά ! ... για να ισιώνετε τα "στραβά " ...

Tags: