Ο καλύτερος τρόπος για να δεις σχισμές κτλ. είναι να βάλεις το σκάφος κόντρα σε φώς. Φαίνονται τα πάντα. Έτσι που είναι το καλούπι σου (με νομείς) μπορείς να δεις το μεγαλύτερο μέρος (εκτός των περιοχών των νομέων δηλαδή) και τώρα, πριν ξεκαλουπώσεις.
Είναι καλή ιδέα να το δεις τώρα, μπορεί να βρεις κι άλλα σημεία και τα αντιμετωπίζεις μαζί.
Αν ήσουν ακόμα κάπου κοντά στη βλάβη, θα σου έλεγα να ξεκολλήσεις την ντούγα και τις παρακάτω και να ξαναπλανίσεις κτλ. (με όποιο κόστος σε πλανίσματα ή / και αντικατάσταση ντουγών). Αλλά εδώ που έφτασες στα τελειώματα, δεν αξίζει τον κόπο (για το "πρόχειρο" σκάφος).
Αν κρίνεις ότι το σκάφος μπορεί να βγει και να ξαναμπεί στο καλούπι, βγάλτο, πίεσέ το με λάστιχα (δες εδώ #115
http://www.luthier.gr/index.php?topic=2282.msg40791#msg40791), ζέστανε την κόλλα να ρευστοποιηθεί και να ξανακολλήσει (κι αν χρειαστεί βάζεις κι άλλη εννοείται, αναλόγως του πως θα "κάτσει" το σκάφος με το σφίξιμο) - και ξαναβάλτο στο καλούπι να συνεχίσεις. Με την προϋπόθεση το ξαναλέω ότι κρίνεις ότι μπορεί να βγει και να ξαναμπεί, και να σφίξεις όσο χρειάζεται για να "φιλήσουν" τα χείλη της σχισμής και όχι παραπάνω (και παραμορφωθεί το σκάφος, μετά πιθανόν να μην μπαίνει στο καλούπι).
Αυτό μπορείς να το κάνεις βέβαια και στο τέλος. Για στατικούς λόγους, το άνοιγμα πρέπει να κλείσει οπωσδήποτε, αλλά αν δε σε πειράζει αισθητικά (απέξω πιθανόν να φαίνεται) από μέσα μπορείς να το κλείσεις ικανοποιητικά με διάφορους τρόπους / ενισχύσεις, αφού ξεκαλουπώσεις.