Αποστολέας Θέμα: Τζουράς Πρώτη κατασκευή  (Αναγνώστηκε 13774 φορές)

johnykaralis

• Jr. Member
  • **
Τζουράς Πρώτη κατασκευή
« στις: Μάιος 31, 2015, 09:07:36 πμ »
Γειά σας αγαπητοι μου,

είμαι ερασιτέχνης μπουζουξής και εδώ και κάποιο διάστημα μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό να φτιάξω ένα τζουρά και να μπώ ερασιτεχνικά στο μαγικό κόσμο της οργανοποιίας. Εχω διαβασει λίγο και εχω δεί αρκετά βιντεακια. Ο στόχος μου είναι να φτιάξω το πρώτο όργανο και να δω σιγα σιγά όλες αυτές τις διαδικασίες.
Σαν πρώτη προσπαθεια πήρα ένα έτοιμο σκάφος και με ξύλα κόλησα το μανίκι. Αύριο περιμένω κάποια εργαλεία και θα προσπαθήσω να κολλήσω το καράβολο με το μανίκι.
Εχω χαθεί λίγο με την προτεραιότητα των εργασιών.
για να κολλήσω το μανίκι στο σκάφος έχω δεί αυτο το λινκ http://www.luthier.gr/index.php?topic=2444.0
Η πρώτη απορία μου είναι εξής. Για να υλοποιήσω το παραπάνω πρέπει να έχω το καπάκι? Χρειάζεται κάποια προεργασία το χείλος του σκάφους γιατί τώρα είναι όπως βγήκε απο το καλούπι μάλλον και δεν είναι ευθυγραμισμένο.

Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή! Επισυνάπτω και τις φωτογραφίες των υλικών μου.

Μάνος Τουρπάλης

• Hero Member
  • Αριθμός κατασκευών: -
Απ: Τζουράς Πρώτη κατασκευή
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 31, 2015, 10:39:25 πμ »
καλή μέρα και καλώς όρισες!

διάβασε κι αυτά εδώ, καταρχάς

http://www.luthier.gr/index.php?topic=485

http://www.luthier.gr/index.php?topic=43.0

http://www.luthier.gr/index.php?topic=630

επίσης ψάξε στο youTube για βίντεο του Δημήτρη Ανδρέου (το έχει κι εδώ αλλά δεν το βρήκα) που φαίνεται η διαδικασία.

Η σειρά των εργασιών στο σημείο που βρίσκεσαι, κατά τη δική μου γνώμη είναι:
- διαμόρφωση χείλους σκάφους
- διαμόρφωση μόρσου (αρσενικό + θηλυκό, όχι κόλλημα)
- διαμόρφωση κλίσης καράολα (αφού είσαι βέβαιος ότι έφτιαξες το μόρσο)