Αποστολέας Θέμα: κλασική Νο 1!  (Αναγνώστηκε 16592 φορές)

BOULIS13

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 765
  • Αγαπημένο ξύλο: kung-fu - street fight - ελληνορωμαϊκη
  • Αριθμός κατασκευών: 7*1/2
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #15 στις: Μαΐου 03, 2014, 03:16:30 μμ »
....εγω πάλι εχω την επίμονη ψευδαίσθηση ότι η γέφυρα δεν αλλάζει θέση σε σύγκριση με κάτι αλλο....
....το κάτι άλλο αλλάζει θέση σχετικά με τη γέφυρα... :-[

κύριε ταξιτζή....ν΄αφήσω δυό πίτσες κ΄εφτά μπύρες στο πίσω κάθισμα;..   :-[ :-[ :-[

Νάσος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.938
  • Αγαπημένο ξύλο: Παλίσανδρος / Bumbiga
  • Αριθμός κατασκευών: 9
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #16 στις: Μαΐου 03, 2014, 03:50:13 μμ »
Δεν κατανοώ ακριβώς αυτό που σκέφτεσαι το σχέδιο έδινε 660 μήκος χορδής αν το έκανα 650 θα μετέφερα την ενίσχυση του καπακιού 1 εκ  πιο πάνω φυσικά.
Για το θέμα που βάζεις με τον ήχο του οργάνου θα μπορούσαμε να μιλάμε μέρες, το αφήνω στους πλέον έμπειρους να μας διαφωτίσουν  δεν  έχω αρκετή εμπειρία.


Συνέχεια στη κατασκευή με τα πλαινά απο bumpiga και το κόλημα τους στο καπάκι

atlas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 160
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #17 στις: Μαΐου 03, 2014, 04:09:49 μμ »
Τα σχεδια αυτα μου δωσε ο Γιαννης, τα ειχα πολυ καιρο ,τα τυπωσα κι οταν πηγα να τα χρησιμοποιησω ανεξαρτητα αν ειναι 660 το μηκος χορδης,το φτωχο μου μυαλο επεξεργαστηκε το γεγονος οτι οι νοητες προεκτασεις της γεφυρας προς  τα σημεια μεγιστης καμπυλης του lower bout δεν συμπιπτουν και μ εκανε να μετρησω μερικες κιθαρες να δω αν αυτο ηταν κανονας ή οχι.... ανακαλυψα οτι δεν ηταν, και πιο συγκεκριμενα σ αυτες που μετρησα ετυχε οταν παρεις το μεταλλικο χαρακα εφαπτομενο στο πισω μερος της γεφυρας να πεφτει ακριβως στα σημεια μεγιστης καμπυλης του lower bout(συμπτωση? δεν ξερω, παντως ηταν καλες κιθαρες)Επισης μετρησα το μηκος αυτης της γεφυρας και ηταν 1-1,5cm μικροτερο συνολικα απο οσες μετρησα, δεν ξερω αν βοηθαει σ αυτο το σημειο κατασκευης που εισαι μιας και αν καποιος ηθελε να φτιαξει μια κιθαρα με αυτα τα σχεδια θα πρεπε να κρατησει τη σκαλα 660 αλλα να πειραξει το συνολικο σχημα μικραινοντας σημαντικα τη μεγιστη διασταση του lower bout και να αυξησει λιγο το μηκος της γεφυρας για να δωσει τη δυνατοτητα στο καπακι να παλλεται σε μεγαλυτερη εκταση... πραγμα που δε γινεται τωρα μιας και εφτιαξες το σωμα αλλα ισως πειραζοντας λιγο το μηκος της γεφυρας(μεγαλωνοντας την και κανοντας την επιπεδη να αποφυγεις δλδ να βαλεις εξτρα βαρος αλλα να αυξησεις την επιφανεια δρασης της,ισως καταφερεις θεαματικα αποτελεσματα σε σχεση με καποιον που θα την φτιαξει ακριβως οπως στο σχεδιο αυτο)
Μερικες σκεψεις εκανα,ελπιζω να μην σ' εμπλεξα.Καλα τελειωματα να χεις και ηχητικο οποτε δημιουργηθει.
"Τα πάντα ρει"

atlas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 160
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #18 στις: Μαΐου 03, 2014, 04:14:01 μμ »
....εγω πάλι εχω την επίμονη ψευδαίσθηση ότι η γέφυρα δεν αλλάζει θέση σε σύγκριση με κάτι αλλο....
....το κάτι άλλο αλλάζει θέση σχετικά με τη γέφυρα... :-[

ολα αλλαζουν,θεληση να χει κανεις χαχαχα ναι θα μπορουσε να αλλαξει και να γινει 665-667 ακομη και μ αυτο το σχημα κιθαρας
"Τα πάντα ρει"

insect

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Αριθμός κατασκευών: 2.617
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #19 στις: Μαΐου 03, 2014, 04:33:08 μμ »
μπράβο Νάσο ζηλεύω την ταχύτητα και την όρεξη με την οποία ασχολήστε !
τα πλαϊνά τα έκοψες μόνος σου ή είναι από κάποιο κιτ;

Silvestro

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.259
  • Αριθμός κατασκευών: #84
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #20 στις: Μαΐου 03, 2014, 05:54:36 μμ »
μπράβο Νάσο ζηλεύω την ταχύτητα και την όρεξη
Δεν ξερω, αλλα εγω ζηλευω αυτο το καπακι σου, που οσο το κοιταω, τοσο μου τρεχουν τα σαλια με τις χρυσαλλιδες του... :-* :-* :-*

τι ακτινες, τι πλαϊνα, εγω τιποτε! δεν βγαινει το ματι απο κει με τιποτε...

ματακι νασο μου, και μαλιστα στο μπλε του αιγαιου, βαλε διπλα του...


και οχι τιποτ' αλλο, αλλα οσο σκεφτομαι τον ηχο του στο τελος της κατασκευης παρεα με τους 66..........
 
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

Νάσος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.938
  • Αγαπημένο ξύλο: Παλίσανδρος / Bumbiga
  • Αριθμός κατασκευών: 9
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #21 στις: Μαΐου 03, 2014, 11:38:40 μμ »
και οχι τιποτ' αλλο, αλλα οσο σκεφτομαι τον ηχο του στο τελος της κατασκευης παρεα με τους 66..........[/color]
Τι έννοείς έχεις δει διαφορές ηχητικές μεταξύ 660 κ 650?

Insect δεν ειναι κιτ ειναι κομένα απο μαδέρι ;D

Φίλε ¨Ατλαντα κατάλαβα τι εννοείς αλλά δεν εχω εμβαθύνει τόσο και μή φοβάσαι δεν πρόκειται να αλλάξω σχέδια  δεν με βάζεις σε μπελάδες , είπαμε ειναι η πρώτη μου κλασική δεν θα πειραματιστώ σε αυτή.

κόλησε και μοιάζει κιθάρα (χωρίς πάτο) φωτογραφίες με τη vintage μηχανή λυγίσματος ;D
τα πλαινά που έχουν σειρά απο ινδικό παλίσανδρο 8)

Silvestro

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.259
  • Αριθμός κατασκευών: #84
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #22 στις: Μαΐου 04, 2014, 08:06:18 πμ »
Τι έννοείς έχεις δει διαφορές ηχητικές μεταξύ 660 κ 650?
Και βεβαια! θα εκπλαγεις ευχαριστα με την ενταση κ την καθαροτητα των φωνων, ειδικα δε, αν βαλεις xard ή extra xard χορδες... φυσικα θα ειναι λιγο δυσκολοπαιχτη.
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

atlas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 160
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #23 στις: Μαΐου 04, 2014, 08:38:47 πμ »
περαν ολων των αλλων, ζηλευω την κοντρα σε ολο το μανικι, πως την εκανες?
"Τα πάντα ρει"

Νάσος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.938
  • Αγαπημένο ξύλο: Παλίσανδρος / Bumbiga
  • Αριθμός κατασκευών: 9
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #24 στις: Μαΐου 04, 2014, 11:06:13 μμ »
περαν ολων των αλλων, ζηλευω την κοντρα σε ολο το μανικι, πως την εκανες?
δεν ειναι κάτι το ιδιαίτερο, χωρίζεις το κομάτι του ξύλου που θα γίνει μανίκι στη μέση και το ξανακολάς με μια κόντρα στη μέση και μετά κόβεις το ίδιο το ξύλο στη γωνία που θα έχει το καράολο προσέχοντας που θα το κόψεις γιατι παραμονεύει το λάθος-ευχαριστώ admin- και τα ξανακολάς υπο γωνία φροντίζοντας η κόντρα να ειναι στην ίδια νοητή ευθεία και ειναι πολύ εύκολο να γλυστρίσει και να κακοκολήσει εκεί ;D

Στο σημείο αυτό να κάνω μια παρένθεση έχω φτιάξει αρκετά μπράτσα και η μέθοδος με το κόλημα του καράολου υπο γωνία δεν με ενθουσιάζει,  συνήθως κόβω τρία κομάτια ξύλο όταν το ξύλο εινα μαλακό και αφράτο όπως το μαόνι αναστρέφω το μεσαίο ξύλο να έχει αντίστροφα νερά και τα κολάω μεταξύ τους, έτσι το καράολο το μπράτσο και ο τάκος ειναι  ένα ενιαίο κομάτι ξύλου.

Βέβαια η παράδοση της κατασκευής της κλασικής κιθάρας απαιτεί αυτόν τον τρόπο κατασκευής του μπράτσου και έτσι και έγινε.

Νάσος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.938
  • Αγαπημένο ξύλο: Παλίσανδρος / Bumbiga
  • Αριθμός κατασκευών: 9
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #25 στις: Μαΐου 15, 2014, 10:53:12 μμ »
Συνέχεια και φωτο update
Φτιάχτηκε το kerfing για να ενισχύσει την ένωση καπακιού πλαϊνών και κολήθηκε στη θέση του
Στη συνέχεια κολήθηκαν τα δύο κομάτια bumpiga για το κάτω καπάκι
κολήθηκε η ενίσχυση στο κέντρο απο μυρωδάτο κέδρο, διαμορφώθηκε
και μετά τα τρία καμάρια του πίσω καπακιού

Μακρής Δημήτρης

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 333
  • Αγαπημένο ξύλο: Μαύρη μουριά, παλίσσανδρος
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #26 στις: Μαΐου 16, 2014, 09:16:00 πμ »
Πραγματικά απορώ με την καθαρότητα της δουλειάς σας!! Ζουμάρω τις φωτογραφίες και πάλι δεν βλέπω ψεγάδι κόλλας!!
Εδώ μιλάμε για άλλο επίπεδο!!

atlas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 160
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #27 στις: Μαΐου 16, 2014, 09:44:16 πμ »
Καλημερα, υπαρχει συγκεκριμενος λογος που δεν βαζεις το αντιολισθητικο σε ολο το μηκος της πλατης κατα την κολληση ? γιατι βαζεις αντιολισθητικο καταρχην?
"Τα πάντα ρει"

KOSTAS7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 990
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #28 στις: Μαΐου 16, 2014, 01:24:34 μμ »
μπραβο Νασο με τις ομορφιες σου

Νάσος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.938
  • Αγαπημένο ξύλο: Παλίσανδρος / Bumbiga
  • Αριθμός κατασκευών: 9
Απ: κλασική Νο 1!
« Απάντηση #29 στις: Μαΐου 16, 2014, 07:30:34 μμ »
Καλημερα, υπαρχει συγκεκριμενος λογος που δεν βαζεις το αντιολισθητικο σε ολο το μηκος της πλατης κατα την κολληση ? γιατι βαζεις αντιολισθητικο καταρχην?
Καλη η ερώτηση
Τα καμάρια εχουν μικρη κλιση δεν φαινεται στη φωτο
Περιπου 2-3 χιλ λιγοτερο ξυλο στις ακρες του μεγαλου καμαριου
Αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχει το μαυρο ελαστικο υποστρωμα για να κολησουν με κλιση   8)

Ευχαριστώ παιδια για τα καλα σας λόγια !
Περιττό  να πω οτι ειναι η πρώτη φορα που πριν κολήσω κάτι, πριν διαμορφώσω καμάρι κτυπάω τα ξύλα και αφουγκράζομαι τον ήχο τους, έτσι ανακάλυψα κάποια τριξίματα στην ένωση του καμαριού της ροζέτας με το kerfing θα το περιποιηθώ καταλλήλως ;D

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 16, 2014, 07:47:20 μμ από Νάσος »