ευχαριστώ για τα σχόλια
Στο 12:09
Εφάρμοσα την τεχνική του Ιάπωνα με τα διαγώνια καμάρια. Φωτογραφία δυστυχώς δεν κράτησα. Τα διαγώνια καμάρια είναι από κυπαρίσσι και σχηματίζουν πίσω από την περιοχή του καβαλάρη το γράμμα Α. Κατά τα άλλα έχει τα 3 κλασικά τύπου "σκάλας" (land bracing)
Όσον αφορά...
η έκφραση πολύ ομιχλώδης.......
η "δυνατότητα" για πολλαπλά κουρδίσματα απο που πηγάζει δηλαδή ;;; ..........>>>>> μανίκι ενισχυμένο άσ πούμε ;;;
η "δυνατότητα" αναπαραγωγής μορίων σημαίνει ;;; ................ >>>>> πρόσθετους μπερντέδες μαζί με τα τάστα ;;;;
σκιώδεις και ομιχλώδεις συμπεριφορές και εκφράσεις είχε το πάλαι παλαιό ΠΑΣΟΚ
Απαντώ...
έτσι ακριβώς! Μανίκι ενισχυμένο με τις κόντρες που ανέφερα
Ναι Πρόσθετα διαγώνια τάστα για αναπαραγωγή άλλων κλιμάκων. Κάποια τάστα πχ το Σιβ οκτάβα της 1ης χορδής (δηλαδή το 20ο τάστο) είναι ήδη πειραγμένο ελάχιστα από το δυτικό κούρδισμα [ελάχιστα διαγώνια λόγω του μεγαλύτερου μήκους χορδής που θέλω να έχει η 3η μπουργκάνα]
Το ρε λα ΡΕ είναι το κλασσικό κούρδισμα του τρίχορδου
το όργανο μιλάει καλά και σε τονικές με βάση το ΣΙ πχ (σι ΜΙ ΡΕ) [χαμηλότερα κουρδίσματα του μπουζουκιού]
ή ρε λα ΜΙ [ακόμα ψηλότερα κουρδίσματα]
Σίγουρα στον ήχο έπαιξε ρόλο το πολύ παλιό καπάκι. Τώρα δεν ξέρω αν ευθύνεται και το καμάρωμα. Θα το ξαναδοκιμάσω και σε άλλο τζουρά και θα αποφανθώ