Φιλε τσερο πολλα μπορει να ειναι, (σκεφτομενος παντα κιθαριστικα...)
οπως να μην ειναι καθετο ως προς τον αξονα το ταστο 12,
στο 11 π.χ. εχεις αποκληση μεταξυ της χορδης ρε και της λα (δηλαδη ντο#-σολ#);
οταν παιζεις αρμονικη στο 12 και πατας αμεσως το 12 ακους διαφορα;
αν παιξεις το 12, και μετα πατησεις στο 13 και παιξεις την νοτα απο την αλλη μερια (δηλαδη να την παιξεις με την πενα στην ταστιερα), εχει διαφορα;
ποση διαφορα εχει, πανω απο 5 σεντ;
O καβαλαρης (που απ' οτι θυμαμαι δεν πρεπει να ειναι κολλημενος) ειναι καθετα ως προς τις χορδες;
ποσο χρονων εισαι;
δοκιμασες με αλλες χορδες, που να εχουν σε ολο το μηκος τους ιδια διατομη;
(το σουπερ ανεκδοτο, που πηγε καποιος να τεσταρει κιθαρα 10000 ευρο, με χορδες εγχωριες των 4.5 ευρο, και το "συμπερασμα" του ηταν οτι το οργανο ηταν καλα λουστραρισμενο(!) αλλα χανει παρα πολυ... οντως σε 2 απο τις 6 χορδες η διαφορα ηταν της ταξης των 30-35(!) σεντ)
υπαρχουν ακομη παρα-παρα πολλα που μπορουν να αναφερθουν και στο πως τεσταρεται ενα οργανο σε σχεση με το αν "χανει", και να ελεγχθει σε ολες τις δυνατες θεσεις.
ενας καβαλαρης ιντονεϊσον οπωσδηποτε λυνει ολες τις "διαφορες" απο τα διαφορες διατομες των χορδων...
για τις υπερχορδες, απευθυνσου στον Κυριτση...