Αποστολέας Θέμα: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ  (Αναγνώστηκε 22126 φορές)

john 2004

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.748
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 30, 2020, 01:48:44 μμ »
Και μόνο που με αφορμή αυτήν την συζήτηση κάποιοι θα μπουν στη διαδικασία να διαβάσουν το θέμα του ταπ Τιούνινγκ και τα λινκ που παραθέσαμε, είναι θετικό!

Γρηγόρης Μαυρακης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.452
  • Αγαπημένο ξύλο: Ινδικος παλισανδρος
  • Αριθμός κατασκευών: Καμμια
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:00:45 μμ »
Παιδιά ένα εργαλείο είναι το tap tuning..όποιος θέλει το χρησιμοποιεί.. άλλοι χρησιμοποιούν πριόνι άλλοι κορδελα..άλλοι ροκανι και άλλοι την πλάνη.. άλλοι ανοίγουν  τα αυλάκια για φιλέτα με νυστέρι και άλλοι με ρουτερ..αλλοι το tap tuning και άλλοι το αυτί και την εμπειρία.. Το τι είναι καλύτερο ειπε ο καθένας τη γνώμη του..ας αναπτύξουμε αυτή την τεχνική να υπάρχει παρακαταθήκη στο φόρουμ και όποιος θέλει το χρησιμοποιεί..

songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:08:13 μμ »
Εντάξει ρε Στέλιο . Έχεις γαλουχήσει τα Herz των ξύλων και τα κάνεις να σε υπακούν με το σκαρπελο.
Το placebo ξέρεις τι είναι ;
Αυτό με το πείραμα που κάναμε με τα παιδιά με δικές τους κιθάρες . Κιθάρες που διαβάζουν 3 ώρες την ημέρα και όταν τους κλείσαμε τα μάτια δεν ήξεραν αν έχει βγει η τάπα ή είναι ακόμη εκεί , αλλά όταν έπαιζαν με ανοιχτή την τρύπα έλεγαν "μα ναι έτσι είναι καλύτερα " . Placebo .

Δεν με νοιάζει αν έχεις και συλλογή από σπιρτόκουτα . Ήμουν πολύ συγκεκριμένος έχοντας σπουδάσει οικονομικά από στατιστικής άποψης να μου πεις αυτά τα νούμερα που ζήτησα . Εντυπωσιακό δείγμα κιθάρων . Αλλά απλά αερολογεις γιατί δεν μπορείς μάλλον ή γιατί βγαίνουν πολλά τζόκερ στην τύχη όταν στην τελική κατασκευή τον λόγο τον έχει η προτιμήση του κατασκευαστή για το τι είναι καλό για το όργανο που φτιάχνει και τον ήχο που παράγει και φυσικά το υποκειμενικό του οργανοπαίκτη που θα επιλέξει το όργανο . Όλα καλά αυτά που λες , αλλά δεν αποδεικνύουν τίποτα στην τελική σούπα ... Σαν τους οργανοποιους που φτιάχνουν όργανα με βάση την Fibonacci και την Χρυσή τομή σαν αλχημιστές που ψάχνουν την θεϊκή εξίσωση .
Πολλά καθρεπτακια και καπνοί στην μέθοδο και όπως λέμε "όλο μέλι και από τιγανητα τίποτα" .

Και μου αρέσει που υποθέτεις ότι δεν έχω διαβάσει ....

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

steliosguitar

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.151
  • Αριθμός κατασκευών: #78
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:12:10 μμ »
ΞΑΝΑΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

steliosguitar

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.151
  • Αριθμός κατασκευών: #78
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:22:07 μμ »
έχοντας σπουδάσει οικονομικά

ενταξει, τωρα εξηγουνται σχεδον ολα
π.χ. γιατι σε νοιαζουν μονο οι μετρησεις στο ποσα μανικια θα βγαλεις απο ενα κομματι ξυλου  {celebrate015}

παρα το που σοναρει ενα οργανο.
φτιαχνεις κ δεν ξερεις που σοναρει, να γελανε κ τα σκαρπελα

κ φυσικα δεν πρεπει να σε νοιαζει του τι εχω στη κατοχη μου, δεν εισαι ο κολλητος μου.

και αυτα που σου πα, πολλα ειναι, γιατι απο πριν 2 χρονια οταν δεν ηξερες πως πρεπει να ειναι τα νερα στο καμαρι, εχεις κανει 2 ωραια οργανα, κ ευχομαι με το καλο το 3ο να μας βαλεις κ φωτο και ηχητικο να χουμε να γουσταρουμε.

και ασ τα τ αλλα για αργοτερα, οταν θα εχεις ψιλοβαρεθει με τη μαραγκοδουλεια και θα αρχισεις να ψαχνεσαι σοβαρα.


ρε που παθανε πλασεμπο τα παιδια στο τυφλο τεστ με ανοιχτα ματια που τελικα ηταν πειραμα...



« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2020, 03:01:24 μμ από steliosguitar »
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:32:27 μμ »
Παιδιά ένα εργαλείο είναι το tap tuning..όποιος θέλει το χρησιμοποιεί.. άλλοι χρησιμοποιούν πριόνι άλλοι κορδελα..άλλοι ροκανι και άλλοι την πλάνη.. άλλοι ανοίγουν  τα αυλάκια για φιλέτα με νυστέρι και άλλοι με ρουτερ..αλλοι το tap tuning και άλλοι το αυτί και την εμπειρία.. Το τι είναι καλύτερο ειπε ο καθένας τη γνώμη του..ας αναπτύξουμε αυτή την τεχνική να υπάρχει παρακαταθήκη στο φόρουμ και όποιος θέλει το χρησιμοποιεί..
Ψάξε για τον μύθο του F# στα καπάκια και πως έχει επικρατήσει ως την μαγική νότα που πρέπει να έχει ένα καπάκι αλλιώς είναι κατώτερο όργανο ...
Εμενα και τα τρία καπάκια μου ακολουθωντας το καμαρωμα σε δέκατα του χιλιοστού διαμορφωμένο  κάθε ξυλάκι πριν κολληθεί έχει ένα ποσοστό 3 στα 3 που βγάζει G . 1 καπάκι κέδρο που πριν κολληθεί ήταν στα 2.7 , ένα έλατο 2.6 και το τωρινό στα 2.4 πριν τα τριψιματα . Με άγνωστο πόσο κατέβηκαν αφού τριφτηκαν . Με τα δύο ελατινα να είναι ίδια ποιότητας και  όταν τα διάλεξα μέσα από μια στοίβα καπάκια ήταν αυτά που μου έκαναν το κλικ μεταφορικά και κρακ κυριολεκτικά όταν τα χτύπησα .

Αν χρειάζεται καποιος να στήνει στούντιο για να διαλέξει καπάκι , δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Ειδικά όταν έχουν κατασκευαστεί καταπληκτικά όργανα πριν ακόμη υπάρξει ηλεκτρισμός .

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:44:58 μμ »


έχοντας σπουδάσει οικονομικά

ενταξει, τωρα εξηγουνται σχεδον ολα
π.χ. γιατι σε νοιαζουν μονο οι μετρησεις στο ποσα μανικια θα βγαλεις απο ενα κομματι ξυλου

παρα το που σοναρει ενα οργανο.
φτιαχνεις κ δεν ξερεις που σοναρει, να γελανε κ τα σκαρπελα

κ φυσικα δεν πρεπει να σε νοιαζει του τι εχω στη κατοχη μου, δεν εισαι ο κολλητος μου.

και αυτα που σου πα, πολλα ειναι, γιατι απο πριν 2 χρονια οταν δεν ηξερες πως πρεπει να ειναι τα νερα στο καμαρι, εχεις κανει 2 ωραια οργανα, κ ευχομαι με το καλο το 3ο να μας βαλεις κ φωτο και ηχητικο να χουμε να γουσταρουμε.

και ασ τα τ αλλα για αργοτερα, οταν θα εχεις ψιλοβαρεθει με τη μαραγκοδουλεια και θα αρχισεις να ψαχνεσαι σοβαρα.


ρε που παθανε πλασεμπο τα παιδια στο τυφλο τεστ με ανοιχτα ματια που τελικα ηταν πειραμα...

Πριν 5 χρόνια βασικά είχα βάλει "λάθος" όπως μου είπες τα νερά στα καμαρια που όταν μετά είδα το σχέδιο ήταν ολοσωστα ... Οι οδηγίες έλεγαν ότι εκείνα τα καμαρια έπρεπε να τα φτιάξω από laminate σφένδαμο με εποξικη σαν κόντρα πλακέ παράλληλα με το καπάκι γιατί δεν είχαν σημασία για τον ήχο ...
Εγώ απλά έκοψα έτσι τα ξύλα με τα νερά για να μιμιθώ το laminate του σχεδίου. Εκείνη , η πρώτη μου κιθάρα , είναι αυτή που χρησιμοποιώ όταν διδάσκω γιατί καμία κιθάρα , ακόμη και επωνυμη, που έχω  δεν έχει την ένταση και την διάρκεια της .

Ψάξε να δεις το σχέδιο που σίγουρα έχεις κάπου , τι λέει για εκείνα τα καμαρια. Και άσε τι έκανα λάθος .

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


steliosguitar

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.151
  • Αριθμός κατασκευών: #78
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:52:28 μμ »
ΞΑΝΑΜΑΝΑ ΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

steliosguitar

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 7.151
  • Αριθμός κατασκευών: #78
  • Περιοχή: Ελληνικό
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:00:56 μμ »
Παιδιά ένα εργαλείο είναι το tap tuning..όποιος θέλει το χρησιμοποιεί.. άλλοι χρησιμοποιούν πριόνι άλλοι κορδελα..άλλοι ροκανι και άλλοι την πλάνη.. άλλοι ανοίγουν  τα αυλάκια για φιλέτα με νυστέρι και άλλοι με ρουτερ..αλλοι το tap tuning και άλλοι το αυτί και την εμπειρία.. Το τι είναι καλύτερο ειπε ο καθένας τη γνώμη του..ας αναπτύξουμε αυτή την τεχνική να υπάρχει παρακαταθήκη στο φόρουμ και όποιος θέλει το χρησιμοποιεί..

ασε μας ρε γρηγορη, τι μπαινεις ετσι σφηνα; πλακα μας κανεις κ συ; εδω εχουμε... σοβαρα θεματα να λυσουμε.

οπως π.χ. γιατι ο σναϊντερ εβαλε μπρεϊς , που δεν εχουν σημασια για τον ηχο, βενταλοειδους σχηματος στην αρμονικη τραπεζα , θελωντας μονο κ μονο να στηριξει το... πολυ λεπτο καπακι, μη τυχον κι αυτο καταρευσει αν την παρει ο αγοραστης κ παιζει ρασγουεαδος, και οχι για να κατανεμει το ηχητικο κυμμα, αυτο δεν τον νοιαζει
τιποτε καλυτερο απο μια κιθαρα.
εκτος ισως απο δυο...

Γιάννης Καραβασίλης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 999
  • Αγαπημένο ξύλο: Μουριά
  • Αριθμός κατασκευών: 6
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:05:32 μμ »
Και μόνο που με αφορμή αυτήν την συζήτηση κάποιοι θα μπουν στη διαδικασία να διαβάσουν το θέμα του ταπ Τιούνινγκ και τα λινκ που παραθέσαμε, είναι θετικό!

++++100 !!!!!!!!!!!!!

songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:35:36 μμ »
Παιδιά ένα εργαλείο είναι το tap tuning..όποιος θέλει το χρησιμοποιεί.. άλλοι χρησιμοποιούν πριόνι άλλοι κορδελα..άλλοι ροκανι και άλλοι την πλάνη.. άλλοι ανοίγουν  τα αυλάκια για φιλέτα με νυστέρι και άλλοι με ρουτερ..αλλοι το tap tuning και άλλοι το αυτί και την εμπειρία.. Το τι είναι καλύτερο ειπε ο καθένας τη γνώμη του..ας αναπτύξουμε αυτή την τεχνική να υπάρχει παρακαταθήκη στο φόρουμ και όποιος θέλει το χρησιμοποιεί..

ασε μας ρε γρηγορη, τι μπαινεις ετσι σφηνα; πλακα μας κανεις κ συ; εδω εχουμε... σοβαρα θεματα να λυσουμε.

οπως π.χ. γιατι ο σναϊντερ εβαλε μπρεϊς , που δεν εχουν σημασια για τον ηχο, βενταλοειδους σχηματος στην αρμονικη τραπεζα , θελωντας μονο κ μονο να στηριξει το... πολυ λεπτο καπακι, μη τυχον κι αυτο καταρευσει αν την παρει ο αγοραστης κ παιζει ρασγουεαδος, και οχι για να κατανεμει το ηχητικο κυμμα, αυτο δεν τον νοιαζει
Φαντάζομαι κουρδιζεις και καπάκια κόντρα πλακέ .

Τι ήχο βγάζει ένα καμάρι από στρωσεις σφενδάμου βουτηγμενο στην εποξικη που έχει επιφάνεια επαφής με το καπάκι ακριβώς κάτω από την τρύπα 4x1.5 εκατοστά;
Τι λένε τα τεφτέρια σου ; Όταν άλλοι βάζουν μέχρι και καβίλιες από οξιά ή βέργες από ανθρακόνημα αντί για ξύλο ως σκοπό να στηρίξει απλά το καπάκι εκεί προς τα πλαϊνά αφήνοντας τα ηχητικά καμάρια να επεκτείνονται στην μη ενεργή περιοχή των παραδοσιακών κιθάρων  ; Γιατί αν θυμάμαι καλά στο σχέδιο που έκανες εσύ και παρουσίασες δεν το έκανες έτσι . Ναι εκείνη η κέδρινη που έκατσε ο γιος σου και την έσπασε .

Για πες τι ήχο βγάζει κάτι τέτοιο ;
Ή γιατί έφυγε τελείως αυτό το καμάρι από τα επόμενα σχέδια του Schneider;




« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2020, 03:50:05 μμ από songless_bird »

Γρηγόρης Μαυρακης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.452
  • Αγαπημένο ξύλο: Ινδικος παλισανδρος
  • Αριθμός κατασκευών: Καμμια
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:50:42 μμ »
Με διάθεση μόνο να εξηγήσω σε αυτό που Ρωτάς βάζουν ανθρακονημα καθαρά για μείωση του βάρους.. Για να πετύχουν την ακαμψία που θέλουν χωρίς να προσθέσουν βάρος στο καπάκι.. Η αντίστοιχη ακαμψία με ξύλο θα αύξανε πολύ την μάζα του ξύλου..

songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:57:33 μμ »
Με διάθεση μόνο να εξηγήσω σε αυτό που Ρωτάς βάζουν ανθρακονημα καθαρά για μείωση του βάρους.. Για να πετύχουν την ακαμψία που θέλουν χωρίς να προσθέσουν βάρος στο καπάκι.. Η αντίστοιχη ακαμψία με ξύλο θα αύξανε πολύ την μάζα του ξύλου..
Και όχι απλά μια ταινία από πάνω για ενίσχυση . Έχω δει το συγκεκριμένο καμάρι εξολοκλήρου από ανθρακόνημα .
Τι ηχητική ιδιότητα έχει κάτι τέτοιο που παίζει ρόλο στην μετάδοση του ήχου όταν στα σχέδια του kasha είχε απλά υποστηρικτικό χαρακτήρα και όταν έκανε επέκταση των ηχητικών καμαριων και αύξησε την περιοχή ακαμψίας του καπακιού δεν χρειάζονταν ούτε καν υποστηρικτικά όχι ηχητικά το συγκεκριμένο καμάρι ;

Δεν μιλάμε για smallman και ενίσχυση balsa καμαριων με λωρίδες από ανθρακόνημα. Μιλάμε για ένα υποστηρικτικό καμάρι που και από πλαστικό να ήταν δεν θα άλλαζε κάτι στον ήχο...

.

Γρηγόρης Μαυρακης

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.452
  • Αγαπημένο ξύλο: Ινδικος παλισανδρος
  • Αριθμός κατασκευών: Καμμια
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 30, 2020, 04:05:45 μμ »
Το συνολικό βάρος έχει σχέση στον ήχο.. Με το ανθρακονημα πετυχαίνεις ακαμψία αλλά πάλλεται το καπάκι..αν ήταν ξύλινο από το βάρος δεν θα παλοταν.


songless_bird

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 997
  • Αγαπημένο ξύλο: Ειναι τρέλα η Cedrela
  • Αριθμός κατασκευών: Μια καλή και μια κουτσή κιθάρα
Απ: Μονομαχια στο... Ελ Τιουνινγκ
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 30, 2020, 04:05:48 μμ »
Αν κάτσεις Γρήγορη να φτιάξεις μια kasha θα δεις ότι κάθε καμάρι έχει πολύ αυστηρές διαστάσεις . Αν εσύ πας και αρχίζεις να αδειάσεις με το σκαρπελο τα συγκεκριμένων αυστηρών διαστάσεων καμάρια τι νομίζεις ότι θα πετύχεις ; Μια κακη kasha ίσως και άποψη ότι δεν αξίζει σαν καμαρωμα ;

Γρήγορη μιλάμε για καμάρι από laminate κομμάτια σφενδάμου κολλημένα με εποξικη κόλλα . Έχεις δει πόσο ζυγίζει κάτι τέτοιο σε σχέση με ίδιων διαστάσεων έλατο ; Πιστεύεις ότι δεν το δοκίμασα για την δεύτερη;  Δεν ξέρω αν είχαν τότε πρόσβαση σε ανθρακονήματα , αλλά ο Schneider στόχευε καθαρά σε ακαμψία και όχι στο βάρος σε εκείνο το σημείο .

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Tags: