γρηγορη,
ολα εξαρτωνται απο αυτο που θελεις να φτιαξεις εσυ.
ο καθε οργανοποιος, εχει και την δικια του σολερα συμφωνα με τον τροπο που θελει να οικοδομησει αυτος μια κιθαρα, τις αντιληψεις του για το οργανο, το χερι που εχει, τα μηχανηματα, τα εργαλεια, τον χωρο που διαθετει, κλπ κλπ κλπ
το να λεμε γιατι ειναι αυτη ετσι και η αλλη αλλιως, το μονο σιγουρο ειναι οτι θα μπερδευτεις αντι καπου να κατασταλαξεις και να ξεκινησεις την κατασκευη της κιθαρας.
για του κουρτναλ δεν ειπα οτι δεν κανει, αλλα για εμενα ειναι πολυ πιο βολικο να μην εχουν εκει ραντιους τα καμαρια για πολλους λογους (παιξιματος, ευκολια κατασκευης, λιγοτερες αστοχιες στο κολλημα του κυριότερου καμαριου, + οτι ειναι μια αδρανης περιοχη οποτε το μονο που κερδιζεις ειναι λιγα τετραγωνικα εκατοστα αερα [2; 3; αντε 4....] που αν θελεις σωνει και ντε περισσοτερο αερα βαζεις ενα χιλ παραπανω πλαϊνο...)
ετσι, η λογικη στα παραπανω ειναι:
1) φτιαχνεις μια κιθαρα "αντιγραφη", οπου πρεπει να την κανεις σε σχεση με το πρωτοτυπο παντου ιδια... στα παντα....
2) φτιαχνεις μια κιθαρα με βαση μια κιθαρα που σου αρεσει η θελεις να πειραματιστης, και βαζεις δικες σου προσθηκες σε αυτα που νομιζεις εσυ που θα βελτιωθει η κατασκευη σε σχεση με την βαση (κιθαρα) που εχεις διαλεξει να "βελτιωσεις"
και 3) φτιαχνεις μια κιθαρα πανω σε ενα τελειως δικο σου σχεδιο, με δικο σου τροπο κλπ. (φυσικα δεν υπαρχει παρθενογενεση... αλλα δεν πας και με βιβλια-σχεδια-παχυμετρα και παει λεγοντας)
αυτα ισχυουν και για τα βοηθηματα (ζιγκ) και για την κατασκευη.