Προσωπικά αυτό το όργανο δεν μου αρέσει από πολλές απόψεις που δεν θέλω να σχολιάσω γιατί κάποιοι θα αρχίσουν να λένε το κοντό και το μακρύ τους. Άσχετα με αυτό, είπα κάτι που θεωρώ ότι θα βοηθήσει σε κάτι τους πιο καινούριους. Αν κάποιοι με πολύ λίγες κατασκευές (ίσως και καμία αξιόλογη) δεν βλέπουν τα "στραβά" δικαιολογούνται, χρειάζεται εμπειρία για να βλέπεις λεπτομέρειες που παίζουν ρόλο στην λειτουργία ενός οργάνου. Ειδικά οι αποστάσεις των χορδών μεταξύ τους είναι ένα από τα πολλά που θέλουν προσοχή και για τον ήχο και για την ευκολία στο παίξιμο. Αντιθέτως τα βερνίκια αν δεν είναι καλογυαλισμένα με βούρτσα και αλοιφές (που δεν είχα χρόνο να το κάνω) το όργανο παίζει το ίδιο.
Το ότι δε σου αρέσει προσωπικά μου το έδειξες από την πρώτη ανάρτηση σου με το ΌΛΑ στραβά.Καμιά φορά όταν βλέπουμε όλα τα αντικείμενα στραβά τότε ίσως δε φταίνε τα αντικείμενα
Πολλές φορές το διαφορετικό ξενίζει.
Φτιάχνε εσύ όργανα τυποποιημένης παραφορτωμένης αισθητικής και άσε εμένα τον άσχετο με 12 χρόνια στην πλάτη να πειραματίζομαι και να φτιάχνω το διαφορετικό
Συγκρίνεις μια μικρορύθμιση του καβαλάρη(5-10 λεπτά) με το λουστράρισμα εντάξει εδώ το τερμάτισες
Και που σε κύριε Γιάννη με τα τέλεια όργανα δες λίγο τα ντότς στο 12 τάστο πόσο στραβά είναι
επίσης τα στοκαρίσματα στις φιγούρες και άλλα πολλά που δε θέλω να αναφέρω.
Βλέπεις με το να βγάζεις ένα όργανο που δεν το έχεις δει από κοντά και ούτε καν το έχεις ακούσει σκάρτο όχι μόνο δε βοηθά κανένα αλλά μαλλόν
κρύβει ενδεχόμενο δόλο,ζήλια κτλ