Ἀγαπητοί φίλοι ὀργανοποιοί , καλή σας ἡμέρα καί εὐχαριστῶ γιά τίς ἄμεσες ἀπαντήσεις σας !
Διεπίστωσα ὅτι τό μανίκι ἔγινε στραβό , ἔπειδή τό ἔσφιξα σέ λίγο καμπύλο πάγκο ( ἕνα νοβοπάν πού εἶχε λίγο " πάρει " καί τό εἶχα στηρίξει σέ δύο τρίποδα ) . Ὅπως εἶπα , τό ἔσφιξα γιά 8 ὧρες " ἀντίθετα ", μέ ἀπότέλεσμα νά στραβώση λίγο ἀπό τήν ἄλλη μεριά !!! Ἀμέσως τό ἔσφιξα ἀνάμεσα σέ δύο καλά πλανισμένα χοντρά ξύλα γιά 16 ὧρες καί ἔγινε εὐθύτατο !!!
Πιστεύω ὅτι , ἐπειδή ἔκανα τίς πιό πάνω ένέργειες ἀμέσως μετά τήν ἀποσυμπίεση τοῦ μανικιοῦ καί ἡ ψαρόκολλα πού χρησιμοποίησα , ἐνῶ εἶχε πήξει , δέν εἶχε πλήρως σκληρήνει ἀφοῦ χρειάζονται 24 ὧρες γιά νά σκληρήνη , τουλάχιστον στό μεγαλύτερο ποσοστό κάθε κόλλα , γί ' αὐτό τό λόγο νομίζω τό μανίκι ἴσιωσε .
Τό πάθημα μάθημα - ἔλεγχος εὐθύτητος πάγκου - εὐλυγισία φρέσκιας κόλλας .
Ὅσον ἀφορὰ τἀ μικροδιάκενα στό σκάφος , θά ἀκολουθήσω τήν μέθοδο κόλλας - σκόνης ἐσωτερικά , γάζας - ἀραιῆς ψαρόκολλας . Ἀπό τήν ἔξω - καλή πλευρά τοῦ σκάφους , αὐτά τά μικροδιάκενα θά καλυφθοῦν ἀπό τήν ἐφαρμογή τῆς σκόνης τῆς ἐλαφρόπετρας μετά τόν ἐμποτισμό .
Νά εἴσαστε ὅλοι καλά καί καλή συνέχεια !!!