Μάνο καί λοιποί φίλοι , καλημέρα !!!
Ἀφοῦ λοιπόν σ' ἀρέσει καί σένα , ὅπως κι ἐμένα αὐτός ὁ τρόπος τοποθετήσεως τῶν φιλέτων ( μέ ἐνδιάμεσα ἀφάγωτη λωρίδα ἐλάτου ) , ἄς στρέψουμε κατά κεῖ τό ἐνδιαφέρον μας , πῶς θά τό πετύχουμε !!!
Δέν ξέρω Μάνο ἄν εἶδες στό φεστιβάλ τίς 4 κιθάρες τοῦ Νικόλα Φερέου ( δέν θυμᾶμαι ἄν τόν πρόλαβες κἄν γιατί ἔφυγε Σάββατο βράδυ ) , ἀλλ' αὐτός στό καπάκι , μ' αὐτόν τόν τρόπο εἶχε τοποθετήσει τά φιλέτα . Στήν κουβέντα πού κάναμε μοῦ εἶπε πώς , μέ τόν ὁδηγό καί μέ μία περασιά , σκάβει τήν αὐλακιά τοῦ μέσα φιλέτου . Ἀφοῦ τό τοποθετήσει - κολλήσει , τρίβει ὅτι ἐξέχει , καί περνάει δεύτερη φορά φαγώνωντας τήν ἀκμή γιά τό σκληρό φιλέτο , τό ἔξω - ἔξω . Ἄλλά δέν μοῦ τά περιέγραψε μέ καμμιά ἀγωνία ὅτι ἱδρώνει .
Σήμερα , κόντυνα γιά δοκιμή , ἕνα κοπτικό , κό9βοντας 1 ἑκ. ἀπ' τό πίσω μέρος του , ὥστε , βάζοντάς το στό τσόκ τοῦ ταχυτροχοῦ μέσα - μέσα , ἐξέχει ἀπ' τόι τσόκ μόνο τό μέρος πού κόβει + 2 -3 χιλ. , ὅτι πρέπει δηλαδή γιά νά μή λυγίζη καθώς κινεῖται κόβοντας . Τό λύσαμε αὐτό , διότι μέ τό λύγισμα τοῦ στελέχους τοῦ κοπτικοῦ , ἡ αὐλακιά γινόταν στραβή .
Τώρα ἔχω ἄλλο πρόβλημα , δηλαδή πάντα τό εἶχα , ἀλλά ἔσκαβα μόνο πεναριές . Τό θηλυκό σπείρωμα τῆς βάσης ἀπό πλεξιγκλάς , ὅπου βιδώνεται τό ἀρσενικό τοῦ ταχυτροχοῦ γιά νά σταθῆ - σταθεροποιηθῆ ὄρθιο , εἶναι μεγαλύτερο ἀπ' τό ἀρσενικό , πού οὐσιαστικά " πλέει " στό θηλυκό , καί γιά νά τό σταθεροποιήσω , τυλίγω τό ἀρσενικό μέ λίγη χαρτοταινία , ὥστε νά παχύνη . Ἀλλά κι αὐτό δέν εἶναι λύση , γιατί πάλι κουνιλέται , μέ ἀποτέλεσμα νά κάνη στραβή αὐλακιά . Ὑπάρχει ἆραγε καμμιά λύση γιά νά μεγαλώση λίγο τό ἀρσενικό σπείρωμα τοῦ ταχυτροχοῦ ( Parkside ἀπ' τό LIDL ) ;
Χθές παρήγγειλα μιά βάση κάθετης φρέζας dremel . Ἴσως ταιριάζει στόν ταχυτροχό πού ἔχω . Ἀλλιῶς , πρέπει ν' ἀναγκαστῶ νά πάρω καί τό ταχυτροχό dremel ( τό μοντέλο 3000 ἀπ' τό AMAZON μέ 43,99 + 8,10 μεταφορικά ) .
Ἔχετε καμμιά ἄλλη ἰδέα ;