Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Αφού τελείωσα με τους νομείς συνέχισα με το πανω μερος του σκαφους οπως ειναι στη βαση, δηλαδη τον πατο της βαρκας. Το πισω μερος της ειναι το πιο ευκολο μερος καθως αποτελειται απο δυο ευθειες. Η εργασια ξεκιναει με το ροκανι για να φυγουν τα πολλα και στη συνεχεια με χοντρο γυαλοχαρτο το οποιο το εχω κολλησει σε μεγαλη ισια επιφανεια τριβοντας ολα τα ξυλα της μιας μεριας μαζι.
Συνεχεια με τα πλαινα μερη του πισω μερους του σκαφους. Εδω η διαδικασια ειναι λιγο διαφορετικη γιατι δεν εχουμε ευθειες αλλα καμπυλες που μαλιστα αλλαζουν οσο παμε προς τα εμπρος. Φαγωθηκαν τα ξυλα λιγο λιγο με ελεγχο με ενα κοντρα πλακε πλατους 30 εκατοστων
υνεχεια με το μεσαιο μερος του σκαφους. Ιδια διαδικασια περιπου. Εδω επρεπε να λεπτυνουν και τα ξυλα του πατου που δεν τερματιζουν στο δευτερο νομεα. Η διαδικασια ειναι λιγο διαφορετικη γιατι στο δευτερο νομεα δεν εχουμε ευθειες. Οποτε απο ευθεια που ειχα στον πρωτο νομεα και επομενως ετριβα ολα τα ξυλα μαζι, οσο πλησιαζα μπροστα κατεληγα σε καμπυλη. Μαλιστα για να μη χασω πολυ ξυλο απο τα δυο που δεν τερματιζουν στο νομεα τα ειχα πιεσει με σφιχτηρα προς τα κατω.
Τελευταια επεξεργασια το μπροστινο μερος που ηταν και το πιο δυσκολο λογω της μεγαλης καμπυλης.
Εδω εφαρμοστηκε η μεθοδος rabl.
Χωριζουμε την καρινα και τα δυο οριζοντια ξυλα του σκελετου σε ισα μερη αναλογα τα μηκη του καθενος. Και με πριονι χαραζουμε στα σημεια ακολουθωντας της ευθεια. Αφαιρουμε το ξυλο που εχει σημαδευτει και μετα το υπολοιπο αφου εχουμε βαλει σημαδια. Στο παρακατω λινκ αναλυεται η μεθοδος.
https://boatbuilders.glen-l.com/3820/fairing-by-the-rabl-method-2/