"Ναι, μειώνω την ταστιέρα από 7mm στο κόκκαλο στα 5,5 mm στην οπή του ήχου για να επιτύχω μια μείωση ύψους γέφυρας περίπου 3mm. Θα μπορούσατε να επιτύχετε το ίδιο αποτέλεσμα περιστρέφοντας το λαιμό προς τα κάτω από την παρυφή προς την οπή του ήχου. Εάν συνδέετε το λαιμό μετά την ολοκλήρωση του σώματος, θα έχετε την ευκαιρία να ελέγξετε τη γωνία του μπράτσου με στεγνή εφαρμογή και μέτρηση. Σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνετε ρυθμίσεις, μπορείτε να μειώσετε το μπράτσο ή την ταστιέρα. Θα είναι η επιλογή σας,
Καθώς η κλίση στο καπάκι επιτυγχάνεται περιστρέφοντας την κορυφή προς τα κάτω χρησιμοποιώντας το σημείο του κόκκαλου της γέφυρας ως υπομόχλιο, το ύψος της γέφυρας παραμένει το ίδιο για όλους τους βαθμούς κλίσης προς τα κάτω, χωρίς καθόλου κλίση. Συνεπώς, η γωνία του μπράτσου θα πρέπει να είναι μηδέν βαθμούς (90 μοίρες προς τα εμπρός του σώματος) για όλες τις επιλογές κλίσης, ρυθμισμένες ώστε να παράγουν το επιθυμητό ύψος γέφυρας για το "action" που επιλέγετε. Η αλλαγή της κλίσης επηρεάζει μόνο τη γωνία στην κάτω πλευρά του λαιμού από το τάστο 12 ως την οπή του ήχου."
Μπερδεμενο.... Δεν μου φαινεται απλο στην πραξη. Εξηγουσα στον Παλιοδημοπουλο πως εκανα το δικο μου και μου ειπε χαριτολογώντας οτι του εκανα το κεφαλι καζανι. Μετα μου εδειξε τον δικο του τροπο και ειδα το φως το αληθινο... Το μονο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι η τελεια εφαρμογη του τακουνιου με το σωμα. Το κομματι του μπρατσου που θα ειναι ευθεια με το καπακι δεν το νοιαζει αν κοληθει και στραβα αριστερα δεξια με μικρη αποκλιση, αυτο που τον νοιαζει ειναι το επανω μερος με την ταστιερα που θα πρεπει να ερθει ευθεια και πηγαινοντας το μπρος πισω να βρεις το σημειο των 3.5mm απο το κοκκαλο στην γεφυρα.
Επειδη ο τροπος μου μοιαζει με του Byers βλεπω οτι εχω προβλημα και θα πρεπει καποια στιγμη να βγαλω ταστα και να φαω 2mm σε κλιση την ταστιερα. Αυτο προεκειψε απο προβλημα στην εφαρμογη του υψωμενου μερους του μπρατσου με το καπακι. Λογο καμπυλης εφαγα το μπρατσο και χαλασα την γωνια μεχρι να ερθει σωστα η εφαρμογη.