καλημερα. Μετά απο αρκετό κ....βάρεμα είπα να ξαναδουλεψω λιγάκι...
ξαναέβαψα τη βάρκα αλλα πάλι το αποτέλεσμα δεν είναι καλό. Αυτο μου πηρε απειρες ώρες τριψιματος βαψιματος και παλι απο τα ιδια.
Δεν γραφω περισσότερα γιατι θα επανέλθω με πιστόλι.
ειχαμε μείνει στο καπάκι στο πισω μέρος του σκάφους.
Αφού ταίριαξε το καπάκι, κόλλησα τα ξύλα που θα κάτσει πάνω του, με εξαίρεση το ένα πλαϊνό, γιατί σε εκείνο το σημείο θα ανοιχτεί τρύπα που θα μπαίνουν μέσα τα καλώδια της μηχανής. Οπότε θέλω πρώτα να υπολογίσω το μέγεθος της τρύπας και το ακριβές της σημείο και μετά μα κολλήσω το ξύλο, ώστε να μπορώ να λειτουργήσω το ρούτερ
Μερικές λεπτομέρειες που έφτιαξα είναι τα παρακάτω ενισχυτικά.
Η πλάτη του καθίσματος. Έβαλα δύο σφήνες μεταξύ των δύο ξύλων της πλάτης.
Ένα ενισχυτικό στα διαμήκη ξύλα
Πριν κολληθούν έτριψα για να βγάλω το εποξικό αστάρι (hempel light primer) που έχω περάσει όλο το εσωτερικό του σκάφους
Τελικά αποφάσισα να αλλάξω το ντεπόζιτο της yamaha με άλλο που θα έχει έτοιμες τις υποδοχές για το όργανο σταθμης κλπ
Οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι διαφορετικές από το προηγούμενο, επομένως έπρεπε να φτιάξω διαφορετική βάση που θα κάτσει πάνω. Η νέα βάση είναι η παρακάτω. Περάστηκε με εποξικό αστάρι, θα βαφτεί από κάτω και είναι έτοιμη για να κολληθεί