Φίλοι Μανώλη , Στέργιε , Νίκο , Στέλιο , Παναγιώτη , 'Ιωσήφ , σᾶς εὐχαριστῶ γιά τά καλά σας λόγια !!! Ὅσο γιά τήν ἡλικία , ἄσε πού γέλασα πολύ ( μόνος σάν τόν χαζό ) μέ τά σχόλιά σας , σᾶς διαβεβαιῶ πώς , παρ' ὅλα τά λίγα ἀρθριτικούλια στά χέρια , κατά τ' ἄλλα αἰσθάνομαι....τζόβενο !!!!
Φίλε Μανώλη , ἐν τάξει , τό κατάλαβα μέ τό καρφωτό παξιμάδι .
Φίλε Στέργιε , κι ἐγώ στήν μεγαλύτερης διατομῆς ντίζα προσανατολίζομαι , ἄσε πού αὐτή τῶν 8 χιλιοστῶν ἔχει στραβώσει λιγάκι καί θά τήν ἄλλαζα , οὔτως ἤ ἄλλως .
Φίλε Γιῶργο ( George 45 ) , ὅσον ἀφορᾶ τίς τροχαλίες , ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο , ἔπρεπε νά μποῦν ἀντίθετα καί δέν τό πρόσεξα . Τώρα πού ἡ πάνω ( στόν ἄξονα ) εἶναι ( σχεδόν ) διπλάσιας διαμέτρου ἀπό τήν κάτω ( τοῦ μοτέρ ) , διπλασιάζονται ( σχεδόν ) καί οἱ στροφές . Δηλαδή ἀπό 1400 ( χονδρικά ) πού δίνει τό μοτέρ , ἔχουμε ( περίπου ) 2800 στόν κύλινδρο - τύμπανο .
Παρ' ὅλο πού ὅπως λένε ὅλοι πού τό κατασκεύασαν , οἱ στροφές πρέπει νά εἶναι γύρω στίς 700 , ὅταν τό δοκίμασα ( χωρίς ἀκόμα νά ξέρω τό λάθος πού εἶχα κάνει ) τρίβοντας ἕνα καπάκι καί μερικές δοῦγες , ἔμεινα πολύ ἱκανοποιημένος ἀπ'τή συμπεριφορά καί τή λειτουργία του . Μήπως ὑπάρχει κάποιο ἀρνητικό σημεῖο γιά τίς τόσες στροφές πού δέν ξέρω ; Σᾶς παρακαλῶ διαφωτίστε με .
...........................................................................
......ὅσο γιά σένα ρέ μπαγάσα Στέλιο , ἔχεις νά φᾶς κυνηγητό αὔριο στό διάλειμμα , πού θά πατήσης μαῦρο χιόνι..........ὁ δάσκαλος μή μᾶς πάρει χαμπάρι μόνο , καί μᾶς μαυρίσει τόν κῶλο.......
...καί δηλαδή , μέ τήν ἠλεκτρική σκούπα , τί ἔπιασες ;