Για την κατασκευή του jig χρησιμοποιήθηκε HPL (High Pressure Laminate τύπου Trespa) 6 χιλιοστών για τη βάση, μπρούτζινος άξονας Φ6 με ένα ομόκεντρο σωληνάκι για τον κύλινδρο που «διαβάζει» την ακμή, αλουμίνιο, βίδες, ολόπασσο Μ5 για την προώθηση του εμβόλου του οδηγού, ένα κυβάκι από σίδερο κι ένας οδοντωτός δίσκος για τη ρύθμιση (που τον σκύλεψα δε θυμάμαι από πού).
Η μικρομετρική ρύθμιση έχει ως εξής: Ο ολόπασσος άξονας Μ5 έχει βήμα 0,8 χιλιοστά, που σημαίνει ότι μια πλήρης περιστροφή προωθεί το έμβολο κατά 0,8 χιλιοστα. Σημαδεύοντας τον οδοντωτό δίσκο λοιπόν σε σχήμα σταυρού (χωρίζοντάς τον στα τέσσερα με τις κόκκινες γραμμές στην περιφέρεια), συμπεραίνουμε ότι η περιστροφή κατά μια κόκκινη γραμμή (δηλαδή κατά ένα τέταρτο κύκλου) προωθεί το έμβολο κατά 0,2 χιλιοστά -πα μαλ.