Φίλε Γιάννη , εὐχαριστῶ γιά τήν ἐπισήμανση , ἀλλά τό μανίκι κολλήθηκε εὐκολώτατα , χωρίς κανένα σφίξιμο μέ σφικτῆρες , ἴσα - ἴσα ἀφοῦ ἄλειψα τήν ψαρόκολλα , ἁπλῶς " ἀκούμπησα " τό μάνικο στόν τάκο καί τήν ἄλλη μέρα ἦταν κολλημένα !
Τά μόνα πού πρόσεξα ἦταν :
1. Ὁ κατά μῆκος ἄξονας τοῦ μάνικου νά συμπίπτη μέ τόν κατά μῆκος ἄξονα τοῦ καπακιοῦ , ὅταν αὐτό τοποθετηθῆ , καί
2. Νά ἔρθη ( κακῶς , γιά νά πῶ τήν ἁμαρτία μου ) λίγο πίσω τό μάνικο , μέ τήν ρίγα ν' ἀπέχη 10 χιλ. ἀπό τό κάτω χεῖλος τοῦ σκάφους , ὥστε νά χρειαστῆ ὑψηλότερο καβαλλάρη , μήπως καί ἠχήση λίγο δυνατά τό ὄργανο .
..........................................................
Καί ἀφοῦ τελείωσαν ὅλ' αὐτά , τὄκανα τό κακό : Τό σκάφος δέν μέ ἱκανοποιοῦσε , κυρίως στίς ἐνώσεις πού κολλοῦσα ἔνθετους καπλαμάδες , στά πολλά σκισίματα στίς κοῦρμπες , εἶχε γίνει καί κάπου στραβό , καί ἔτσι τό χάλασα καί κατασκεύασα ἄλλο ἀπ' τήν ἀρχή . Γι' αὐτό καί ἔκανα τόσο πολύ νά συνεχίσω τήν παρουσίαση.
Χρησιμοποίησα πάλι σφενδάμι μουαρέ ἀλλ' ἀπό ἄλλο φύλλο , λίγο χαμηλώτερης ποιότητας ἀπ' τό πρῶτο ὅσον ἀφορᾶ τήν στενότητα τῶν βεννῶν , ἀλλά πού εὐτυχῶς δέν ἔσχιζε . Χρειάστηκε ἐπίσης καί ἕνα ὑποτυπῶδες καλούπι ( τό πάθημα μάθημα ) , ὅπου ἄφηνα νά στεγνώνουν οἱ γυρισμένες δοῦγες , πού εἶχαν ὅλες τήν ἴδια κλίση στήν κούρμπα .
Τό σκάφος κοντεύει νά τελειώση καί θ' ἀνεβάσω φωτογραφίες . Γίνεται καλύτερο ἀπ' τό πρῶτο , χωρίς νά εἶμαι 100% ἱκανοποιημένος .