Γεια σου Στελιο,συγγνωμη αν δεν εχουν καθολου βαση αυτα που λεω :Ρ αλλα θεωρησα οτι επειδη τα περισσοτερα κομματια σε τριχορδο μπουζουκι παιζονται σε ΡΕ τονικοτητα και χρησιμοποιουνται οι ανοιχτες χορδες συνεχως(προπολεμικα ρεμπετικα κυριως)θα πρεπει να ενισχυεται σίγουρα αυτη η τονικοτητα.Διαβαζοντας το αρθρο περι αρμονικων που εστειλα,ειδα πως η καθε νοτα απο αποτελειται απο διαφορετικες συχνοτητες.Εκει γραφει πως στα συμφωνα διαστηματα υπαρχουν κοινες αρμονικες(πχ η Ρε και η Σολ εχουν πολλες κοινες αρμονικες).Ετσι θεωρησα πως το κουρδισμα πρεπει να γινεται με βαση τη ΡΕ,λογω της παραπανω χρησης της.Φυσικα αν καποιος θελει να χρησιμοποιησει αλλο κουρδισμα η θεωρια μου παει για σκουπιδια
...συμφωνα με το συγκερασμενο δυτικο μουσικο συστημα ...
...γιατι αν το πεις αυτο σε εναν σειραϊστη ή αλεατοριστη...
γιωργο, αυτα που ηθελα να σου πω πιο πανω, εν ολιγοις ειναι αυτα τα 2 πραγματα:
στο 1ο οτι ολα στη ζωη ειναι σχετικα...
στο 2ο μην σταματησεις το διαβασμα... (θα τρανταχτουν παρα πολλα πιστευω σου)
[/quote]
Στα αυτο φιλε μου εχεις απολυτο δικιο.Και απο αυτα που γραφω φαινεται οτι ειμαι της "κλασσικης" σχολης της μουσικης,αλλα δεν ειναι ετσι,εχω παρει 1 βιβλιο για τα μακαμια,1 τονο ζυγιζει
.Απλα τα εγραψα αυτα γιατι μιλουσα για συγκερασμενο οργανο(3χορδο μπουζουκι) και ολα τα συγκερασμενο λιγο πολυ υπακουουν στους κανονες της κλασσικης μουσικης,απορριπτωντας καποιους κανονες ισως (π.χ. τα συμφωνα και τα διαφωνα που εγραφα πιο πανω δεν ισχυουν στα ρεμπετικα),αλλα η γενικη ιδεα παραμενει ιδια.
edit : ξεχασα να σε ρωτησω τι στο καλο ειναι οι σεραιστες και αυτα που γραφεις,αν μπορεις στειλε κανα λινκ σε προσωπικο μηνυμα