Να δώσω ορισμένα - χρήσιμα ελπίζω - τεχνικά στοιχεία .
Ο άξονας του τριβείου είναι μεταλλικός σωλήνας καλιμπρέ διαμέτρου 15 mm.
Ο ηλεκτροκινητήρας
https://newtools.gr/hlektrokinhthras-230volt-1400rpm-1.0-hp-N70100062έχει άξονα διαμέτρου 19 mm.
Αυτά τα δυο είχαν αγοραστεί από την αρχή του καλοκαιριού . Ησαν δεδομένα ...
Για να προχωρήσω στην κατασκευή αυτού του τριβείου με απ ευθείας μετάδοση κίνησης ( direct drive )
έπρεπε να βρω το κατάλληλο εξάρτημα , έναν προσαρμοστή ας πούμε , που να συνδέσει σταθερά τα 19 με τα 15 mm.
Ευτυχώς μετά από πολύ ψάξιμο βρέθηκε
https://www.aliexpress.com/item/32879844238.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3d4d4c4dUmfnIx " Εφαγα" το μισό δοντάκι , με σιδηροπρίονο και λίμα για να περάσει ο προσαρμοστής . Ιδρώτας ...
Στήθηκαν , στερεώθηκαν τα επιμέρους τμήματα του εργαλείου και η εργασία που έγινε για να είναι παράλληλο το τύμπανο
με την επιφάνεια της σανίδας ( αυτό είναι το καλιμπράρισμα ; ) που θα ανεβοκατεβαίνει έδειξαν κάποιες παιδικές ασθένειες
Τα μεντεσεδάκια είχαν λίγο τζόγο . Πήρα άλλα κάπως καλύτερα για να τα αλλάξω.
Ο άξονας / ντίζα που μετακινεί πάνω - κάτω τη σανίδα , σιγά σιγά την "τρώει" κιόλας ...
Θα βάλω στην άκρη του ένα τυφλό παξιμάδι ( Βλ. ΚαΠα ) και θα φροντίσω εκείνο το αποκάτω σημείο της σανίδας.
Θα επιστρέψω , μόλις τα βολέψω