Γιά νά μήν κατσαρώση ὁ καπλαμᾶς , πρέπει ἀμέσως , μόλις τόν τοποθετήσης μέ κόλλα ἐκεῖ ὅπου θά τόν κολλήσης , νά τοποθετήσης ἐπάνω του μιά ἐπίπεδη ἐπιφάνεια ἰδίων διαστάσεων μ' αὐτόν , ἀπό κάτω ἴδια ἐπιφάνεια ( ἐννοῶ νοβοπάν , χοντρό κόντρα πλακέ κ.λ.π.) , ἄν ἔχης νά κολλήσης καπάκι μέ καπλαμᾶ ὅπως τώρα , καί νά τόν πιέσης ἀμέσως μέ σφκτῆρες μέχρι αὔριο τό πρωί . Φυσικά , μεταξύ καπλαμᾶ καί ἐπιφα-νείας πρέπει νά παρεμβάλλεται ἕνα κομμάτι νάϋλον , γιατί ἡ κόλλα θά ξεράση καί θά κολλήση ἐπιφάνεια καί καπάκι λόγω λεπτότητος τοῦ καπλαμᾶ . Φυσικά , ὅπως εἶναι τώρα ἡ κιθάρα καπακωμένη , εἶναι ἀδύνατο τέτοιο ἐγχείρημα .
Ἡ λέπτυνση τοῦ κόντρα πλακέ γίνεται καλύτερα σέ τριβεῖο τυμπάνου , δέν ξέρω ἄν ἔχης . Σ' αὐτή τήν περίπτωση θά πρέπη νά βρῆς τρόπο νά καπλαντίσης καί τό σόκορο τοῦ κόντρα πλακέ πού θά δημιουργηθῆ μέ πολύ στενό καπλαμᾶ , καλύτερα μαῦρο γιά νά δημιοιυργῆ ἀντίθεση μεταξύ δύο ἀνοιχτοχρώμων στοιχείων καπακιοῦ καί πεναριᾶς , ἀλλιῶς θά φαίνεται ἄσχημα .
Μιά ίδέα πού μοῦ ἦρθε μόλις τώρα εἶναι , ἀφοῦ τρίψεις τό σόκορο τοῦ κόντρα πλακέ , νά τό βάψης προσεκτικά μαῦρο ἤ ἄλλο σκοῦρο χρῶμα , καί μετά νά τό τρίψης , γιατί μπορεῖ νά λερώσης κάποια ἄκρη τῆς πεναριᾶς , νά ἔχης περιθώριο τριψίματος .
Ὅσο πιό λεπτή κάνης τήν πεναριά , τόσο περισσότερο θά πηγαίνη στό πολύ λεπτό σόκορο τό σκουρότερο χρῶμα .